• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Hvidbrud

Vadå offentligt- det är väll en privat fest? Om jag ska vara Catwoman, så blir vi ju två med piska...

• passionsblomman

Pocahontas,det var det en som kallade mig på 7-11 för hundra år sedan. jag kan vara en något åldrad hon. Då kan jag ha en tomahawk (stavas?) eller iallafall min floristkniv. För om Ingenjöris har piska, då vill iallafall inte jag vara obeväpnad.

• Hvidbrud

Åh, vad roligt det skulle vara at gå på maskrerad!!! Utklädningskalas!! Det ska lillmuffin ha varje gång hån fyller år!

• passionsblomman

Det är det gulligaste som finns när de är små och kommer utklädda!
    När min son var bara tre år var han bjuden till en kille på dagis som fyllde SEX år-fatta coolhetsfaktorn! han skulle vara "pindejmajjen" det är spindelmannen för er som inte begrep det.
    Så, jag letade kostym som en tok och hittade småningom en-med vadderade muskler- så min treåring kom med rutor på magen och värsta bissen Att han inne i kostymen var så nervös att han höll på att kissa på sig, syntes ju inte under mask och allt...

Hvidbrud skrev 2009-04-23 18:41:13 följande:
    Åh, vad roligt det skulle vara at gå på maskrerad!!! Utklädningskalas!! Det ska lillmuffin ha varje gång hån fyller år!
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)