• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • passionsblomman

Jag bara instämmer!
    Ninnispinnis skrev 2009-04-23 10:28:54 följande:
    I hate KUFA! Fast nu är det ju inte KUFA längre för mig, utan VFÄI (var f*n är indianerna?). Det borde definitivt ha visat sig nu om det var plus, och med svintotantens analys så borde indianuslingarna verkligen komma anytime. Vore faktiskt riktigt välkommet, om alternativet är 54 dagars cykel igen
  • Ninnispinnis

Men makens hemmavarande, ert stöd, solsken och spegelblankt vatten även här gör livet lite ljusare, helt klart!

• Ninnispinnis

Hvidis förresten, det gör ont i vissa positioner och när jag trycker hårt. Igår tränade jag core/bosu, och det gjorde svinont under alla övningar som aktiverade höften/sidan.

• Hvidbrud

Godmorgon allihopa!
    Härlig sovmorgon idag. Kunde äntligen sova lite längre idag.
    porttelefonen hänger där den ska, men mattan... den har blivit invigd, så att säga. Maken låg och sov när jag kom hem, men det tog inte många pussar att väcka honom och zombien var inte där! batman var klar att rycka ut på en gång, så jag fick inte ens på mig mina nya underkläder
    Shiiit vad härligt det är att ha honom hemma igen! kan bara sträcka ut handen och klappa honom och vända sig i sängen och lukta honom i nacken... mmmm... han var tilloch med vackrare än jag kunde minnas... *liteyrihuvudetavennyförälskelsesattack*

Och så många rosa babykläder vi fick... Amerikanska nylon-drömmar med spetsar och blommor... Min hippibebis i nylon! vem vet, hon mlir kanske som mig och vägrar ha annat på sig fram till 11års-dagen?

Vill avsluta detta kilometerinlägget med jättekram til Ninnis. *kraaaaam* Lovar att aldrig känna på mig något mer Allt Indianförsvar är nerlagt på denna sidan sundet *ställermigpåbronshögstatoppochroparfrittfraaam*

• Ninnispinnis

Tack för kram, gumman! Du får gärna känna på dig, nån gång träffar det säkert rätt

Somnade också med näsan i makens nacke igår...

• Ninnispinnis

Snacka om jetlag!
    passionsblomman skrev 2009-04-23 10:40:32 följande:
    Hvidis: låg din man och sov på hallmattan?
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)