• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Hvidbrud

tossilaugoooo!!! Ja! Längtar redan till maskeraden! Visst är magen fin... (generad gubbe) ville dlea den med er Nu går den inte att dölja mer! Berättade jag att den sparkade på Batman så han blev helt rädd? Liite konstigt och verkligt var det. Ahn kan ju se att dn växer man han känner ju inte det eviga hamrandet där inne. Yes, darling, det är ett levande väsen inne i min mage.

Min make är så het på gröten sen han kom hem att jag nästan (nästan)inte kan hänga med!! Snacka om befriande!! 1000pluspoäng!

• Hvidbrud

tossilaugoooo!!! Ja! Längtar redan till maskeraden! Visst är magen fin... (generad gubbe) ville dlea den med er Nu går den inte att dölja mer! Berättade jag att den sparkade på Batman så han blev helt rädd? Liite konstigt och verkligt var det. Ahn kan ju se att dn växer man han känner ju inte det eviga hamrandet där inne. Yes, darling, det är ett levande väsen inne i min mage.

Min make är så het på gröten sen han kom hem att jag nästan (nästan)inte kan hänga med!! Snacka om befriande!! 1000pluspoäng!

• Ninnnis

God morgon!

Indianerna verkar ha hittat hit nu, så era knep att locka fram dem funkade tydligen! Känns helt ok, faktiskt, "bara" 37 dagars cykel är ju nästan normalt

Ska nog testa Pergotime den här månaden. Såg dessutom att de där testen (blodproven?) som ska tas på dag 2-4 kan tas på stora sjukhuset, och de har öppen provtagning från kl. 07-16. På måndag (dag 4) ska jag kompa ett par timmar på morgonen för att skjutsa lillasyster till tåget, så då kan jag kila in och ta testerna efteråt, utan att det påverkar jobbet. Jag älskar när saker klaffar!

*skyndar mig in och tittar på hvidis mage*

• Ninnnis

Åh, Hvidis, fina fina magen! *vinkar till lillmuffin* Var tvungen att titta lite på era snygga bröppopsbilder igen, ni är så snygga! Vilken vacker tjej ni kommer att få

Men du, du får ändra dinn roll i presentationen...

• Hvidbrud

Åh, Ninnis, det är ju skönt att de kom! *ooohhohohdansarindiandansmedhögaknälyftochslårmandenövermunnen*

• Hvidbrud

Kan inte ändra min roll, det kommer bara ett errormeddelande. Jätte konstigt är det, men inget jag kan göra nått åt.

Längtar efter bebisen...

• passionsblomman

Vad skönt Ninnis! Jo, jag tycker verkligen det! För 37 dagar är ändå en normal cykel och nu kan du ju få sätta igång att få den mer regelbunden!

DET ser jag också fram emot...att inte behöva undra dag 25 eller 42 liksom...

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)