Hallåååå!
Blommis: Heja dig, superbra jobbat med viktnedgång och detox och allt. Snart ska du se att det börjar ramla positiva grejer över dig, graviditet och jobb och annat. Det borde det göra i alla fall, vore välförtjänt!!!
Hvidis: Oooh, vilken stor och fin bebismage!!! Mysigt!
Ninnis: Hade ju vart skojigare med ett plus, förstås, men det kommer ju fler gånger. Skönt att indianerna uppför sig bättre i alla fall.
Just idag mår jag inte så illa, tackar som frågar. Inskrivning är 5 maj, kub-test görs 6 maj (privat på annan ort). Tjurar litet just nu, eftersom de sa att jag kunde titta in någon dag i vecka 10-12 och lämna ett blodprov. Och bara för att jag vill veta precis direkt vid testet, så tänkte jag sluta tidigt idag och åka och lämna blodprovet... Men nähä, då slutar alla tidigt där! Suck. Nu måste jag planera in detta i början på nästa vecka istället. Dubbelsuck.
Jaja, ska inte klaga. Ibland när jag tycker att saker verkar jobbiga så hjälper det jättemycket att tänka att "hallå, du är ju faktiskt gravid". Så kommer jag ihåg hur jättemycket jag ville detta, och att jag ska njuta av det till fullo.