• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • lanovia 08

Vad kul det hade varit med maskerad!
    Tänk vad fånigt det hade varit om vi träffades för maskerad någon gång. Då skulle vi ju fortarande inte veta hur de andra ser ut när vi skiljs åt igen...

• passionsblomman

Hihiihhi! Ja han var den sötste pindejmajn som jag sett iallafall.
    (de andra mammorna skrattade rätt mycket när de såg honom, fast det måste man ju försöka dölja...)

• lanovia 08

Den har hunnit växa ja. Vad bra att få se en bild. Annars blir det liksom bara att man pratar på här men man fattar liksom inte att vissa av er faktiskt ÄR gravida. TJOHO vad häftigt!!

• passionsblomman

Ooooo vilken fiiin mage du har!

Men den är uppochner?

Vad SMAL du är mänska!

Hvidbrud skrev 2009-04-23 21:37:36 följande:
    Jag har lagt in en mag-bild i galleriet... Den är stooor! V23
  • Hvidbrud

Nu är den på rätt håll! Vist är det otroligt att det ligger en liten bebis där inne! .
    Passion: under brösten är det enda stället jag är liten... Skitkul att handla BH...

• passionsblomman

Guuud vad coolt det är med bebismagar!Heeeelt otroligt är det att du har en lite PERSON därinne! Det där är så stort att man blir knäpp om man försöker omfatta det med förståndet.
    Och nu då! När man har en 8-årin som snusar så sött i rummet intill...hur obegripligt är det inte NU att han var därinne i magen en gång...*svindlar i tanken*

och jag förstår att det är ett helsicke med köpa bh-men ändå-var glad att det inte är exakt tvärtom!

• Hvidbrud

Hi hi hi! Fniss *sermigsjälvsomettäpple*

Ja, jag försöker njuta av tiden nu när hon ligger inne i magen och det är så himla intimt att hon sparkar inne i min mage och rullar runt och bara är där. Märker hennes vibbar och börjar redan att känna henne. tänk snart är hon en finnig tånåring som svär på skånska!

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)