Hvidbrud skrev 2009-05-06 13:05:53 följande:
våra busför kommer nog ha kul ihop! Vagn ja... suck.. väntar med att tänka på det till flytten är klar. kollar flyttpriser nu... ca 3000danska för två timmar och två gubbar. det kanske skulle vara nästa karriär. de tar ju mer i timmen än jag gör!Tjejen so hjälper mig här har precis berättat att hon ska flytta till italien under sommaren. dvs jag står med bokningar hon inte kan ta... grrr! nä, nu ska jag måla väggarna!
Ja de verkar redan vara på samma busfrö-våglängd så det bådar ju gott för framtiden!!
Förstår att ni tar flytten först....sen är det många danskar som åker över sundet för att köpa vagn....så ni är ju på rätt väg!
3000 danska!!! Jisses...fast de tar ung för samma timkr som jag gör!! Hahahahaha! Konsulter är dyra!
Sen får man ju def inte ut en lön som är värd att skryta med....men men!
Men flyttgubbarna är verkligen värda sina kr....de sliter ngt fruktansvärt (iallafall de jag stött på) o är supereffektiva...sen kan man ju alltid fundera på hur rädda de är om ömtåliga saker....
Har du kollat svensk flyttfirma osså? Borde ju bli billigare för er halvdanskar!
Amenvaförska hon till Italien....där finns bara italienare o pasta o parmaskinka o vin....är väl inget att resa iväg för?!
Hur länge har du tänkt jobba/tror du kan jobba?