helsingborgare!
Verkar vara ont om helsingborgare här!? Om ni finns kan vi väl tipsa om olika saker här. Var ska ni ha vigseln och festen osv...
Verkar vara ont om helsingborgare här!? Om ni finns kan vi väl tipsa om olika saker här. Var ska ni ha vigseln och festen osv...
Vet ni hur mkt källarlokalen kostar? Vi kommer vara max 25 pers så då passar den väl bättre...
Ja den e suuuuper mysig. sklle jätte gärna varit däe men vi e för många. Jag tror att de ligger runt 4000 men de e bara att ringa till Elisabeth(de e hon som driver de) Jag tror att de skulle kännas som att sitta i ett gammalt slott
Du kan ju även ta de röda rummet med den stora öppna spisen. blir jätte bra för lite mindre sällskap
jag har aldrig haft catering från lagmarks men de har ju god mat annars. själv e jag super frälst av bara vara de e ju även så vana att vara på Jacob och fixar med personal och dukning om man vill. Nils H e ett annat alternativ som vi har haft många gånger de e oxå jätte bra och hjälpsamma
Vi ska fottas på stranden vid råå och i råådalen om vädret tillåter. Annars blir de nog i kyrkan (kvistdofta) men vi ska ha fotograf hela dagen så de blir nog en de bilder på Jacob oxå
De enda jag kan tänka mig att du behöver e coktail glas om du vill ha de