• Evepeve

helsingborgare!

Verkar vara ont om helsingborgare här!? Om ni finns kan vi väl tipsa om olika saker här. Var ska ni ha vigseln och festen osv...

• Svar på tråden helsingborgare!
  • gift09

Någon som vet om "Nails by Lena" är bra?

• alexandraopatrik
    malininlove skrev 2009-05-05 19:36:19 följande:
    Evepeve: Jag vet inte om jag skulle vilja vara på cardinal för mitt bröllop. Tänt på att fulla meniskor som kommer dit vid 11 12 tiden. Har du kollat på terassen, de e ju supermysigt och maten e fantastisk. Har en kompis som hade bröllop där förra året och var supernöjdPålsjökrog e ju ett annat alternativ
    Dunkers är också väldigt fint. Inte jättedyrt heller. Vi kollade på det först men man fick ej ha med sig egen dricka till maten
  • malininlove

Vi ska vara på jacobhansens hus och tar maten ifrån bara vara. så vi får oxå ta med oss egen dryck

• malininlove

Tycker ni att man måste ha fest program????

• lingon82
    malininlove skrev 2009-05-06 17:43:40 följande:
    Vi ska vara på jacobhansens hus och tar maten ifrån bara vara. så vi får oxå ta med oss egen dryck
    Åh, där ska vi med vara! När är det dax för dig?
  • malininlove

den 6 juni e de dax. Själv då??

• Evepeve

Får man fråga hur mkt det kostar att vara på jacobhansens hus?

• lingon82
    malininlove skrev 2009-05-08 10:54:46 följande:
    den 6 juni e de dax. Själv då??
    25 juli. Ska dit i dagarna och provduka lite. Tar tacksamt emot tips vad man ska tänka på i lokalen. Något särskilt man måste ha med?
  • lingon82
    Evepeve skrev 2009-05-08 11:03:52 följande:
    Får man fråga hur mkt det kostar att vara på jacobhansens hus?
    Vi betalar 8500 ex städning men det är obligatoriskt att köpa till det. Det blir ca 2000 beroende på vilket skick man lämnat det i. Då är det för den stora festlokalen ink kök och det mindre röda rummet. Porslin och möbler ingår men inte dukar och servetter.
    Då är dessutom hela huset tomt. Bokar du innan någon har bokat källarlokalen håller de den tom. Rätt bra tycker jag.
  • malininlove

vi har haft många fester där och jag tycker att de e super bra. var ska ni ta maten ifrån??

Svar på tråden helsingborgare!