helsingborgare!
Verkar vara ont om helsingborgare här!? Om ni finns kan vi väl tipsa om olika saker här. Var ska ni ha vigseln och festen osv...
Verkar vara ont om helsingborgare här!? Om ni finns kan vi väl tipsa om olika saker här. Var ska ni ha vigseln och festen osv...
Är det någon som har koll på var man kan fixa naglar och hår? Har bokat Känsla för frisyren, men de tjabbar bara om att jag ska färga håret, vilket jag inte alls är intresserad av. Dels för att jag gillar min färg, dels för att jag inte kan se någon annan anledning än pengar till varför de hela tiden drar upp det. Jag vill definitivt byta frisör
Tim's haircut är jätteduktiga men dyra. Dock betalar du för kvalitet enligt min mening. De gör nog inte naglar...
Petras hårstudio gör både hår och naglar. Har klippt mig där ett par gånger. Tycker både priser och service är OK.
Var på anina idag provade klänningar, se vad jag passar i. det var hur kul som helst hittade två eller en eller två ja nästan svårt att välja. Jag gifter mig ju inte än så jag har tid på mig. Men till min fråga har någon av er varit i brud butiken i vinslöv? Vet ni i så fall hur utbudet ser ut. Ligger priserna som dem gör på anina?
Jag har inte varit i vinslöv ännu, så jag ska inte säga något om den. Däremot vet jag att anina har eller iaf har haft Lilly klänningar billigt, de säljer dem för det danska priset, fast i svenska pengar, vilket ju innebär 40-50% rea ungefär, vilket inte är helt fel.
Ska också påpeka att det finns en del butiker i malmö, en strax utanför höganäs och en bröllopskoordinator i billesholm (jättetrevlig!).
Jag köpte min klänning på Mb i vinslöv, och hade en svinrolig provning. Tjejen som hjälpte mig var jättetrevlig och hjälpte mig mycket.. Där får man oxå rabatt om man låter klänningen hänga där till ung. 2 veckor innan bröllopet så de kan låta andra brudar prova den. tror det var 20% rabatt.. Tror oxå att det ingår att de syr upp den om den är för lång..
Hej! Kan nagon rekommendera bageri eller annat dar man kan bestalla tarta? tack!
Mrs Harvie skrev 2009-03-31 11:30:11 följande:
Ett tips är ica maxi i Råå. Har beställt tårta därifrån och betalar 25 kr biten. Finns en massa olika mousser att välja bland. Pratade med en jätte trevlig tjej som beställer hem extra stora tårtställningar då vi ska ha 120 bitar. Hon erbjöd sig även att köra hem den till oss för det blir för mycket att ta i våran bil.
Tack for alla svar! Jag ska ut och provsmaka om jag kan