• Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!
  • Igia

Jättefin klänning!!! Förstår att du är nöjd!

brud2009 skrev 2009-03-09 15:01:07 följande:
    Ja de har dem! Då kostar paketet 3200:- tror jag att det var!F A M E skrev 2009-03-09 13:38:49 följande:
  • FruLindberg09

Ja jag förstod väl det. Skumläste lite (stressigt hemma) men nu ser jag ju att du skrivit om paketpris

Håller med,fin klänning!

• FruLindberg09

Nu börjar svaren droppa i på vår bröllopsmail såååååååå spännande!

• brud2009

Va kul!!! Kan tänka mig att det pirrar lite nu

FruLindberg09 skrev 2009-03-09 15:32:05 följande:
    Nu börjar svaren droppa i på vår bröllopsmail såååååååå spännande!
  • FruLindberg09
    brud2009 skrev 2009-03-09 15:33:16 följande:
    Va kul!!! Kan tänka mig att det pirrar lite nu
    Japp det gör det känns verkligen att det börjar närma sig!
  • Greta 1980

Wiii!
    Nu har jag fått en avi av posten att min klänning kommit. Mindre än en månad sedan jag beställde den! Vill hämta och prova den nu!!!
    Men blir först på onsdag.Har mycket jobb innnan dess.
    men den som väntar på något gott....

• Sobeit

Greta 1980 skrev 2009-03-09 20:53:29 följande:
    Wiii!Nu har jag fått en avi av posten att min klänning kommit. Mindre än en månad sedan jag beställde den! Vill hämta och prova den nu!!!Men blir först på onsdag.Har mycket jobb innnan dess.men den som väntar på något gott....

Oh, spännande. hihi

• Igia

Imponerad över att du orkar vänta till imorgon
    Greta 1980 skrev 2009-03-09 20:53:29 följande:

Wiii!Nu har jag fått en avi av posten att min klänning kommit. Mindre än en månad sedan jag beställde den! Vill hämta och prova den nu!!!Men blir först på onsdag.Har mycket jobb innnan dess.men den som väntar på något gott....
  • F A M E

Nu har alla inbjudnings korten kommit ut och vi har redan fått svar. NU känns de på riktigt faktiskt, skit vi ska ju gifta oss innan sommaren är slut.

• Sobeit

F A M E:

Visst är det pirrigt! hihi

Jag har just fått veta att min ena syster inte fått sin inbjudan. Det tycker jag är märkligt eftersom alla andra kommit fram. T o m den till Venedig i Italien. Så nu måste jag göra en ny inbjudan. Misstänker att den slarvats bort. *suck*

Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!