• Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!
  • Sobeit

Greta 1980 skrev 2009-03-07 23:57:36 följande:
    Fy på dig Sobeit!Att ge sådana tips som framkallar beroende Ännu en rolig sida som jag kommer att fastna i.Inte nog med att man blir beroende av bröllopstorget, nu kommer jag hänga där oxå!

hihi

Hittills har jag hållit mig från att bli medlem där, men vi får se hur länge till det håller. Det är en rolig sida.

• Greta 1980

Mmmm, verkar kul!
    Alltid roligt med bilder och storys om andras härliga dagar och tankar!

Imorgon ska vi på mässan med mina samt m2b´s föräldrar.
    Inte främst för utställarna men för att visa våra föräldrar lokalen samt passa på att fota lite i lokalen och mäta och så
    (Eftersom vi ska ha festen där)
    Ska bli så kul!

• Greta 1980

Nu är det konstaterat - jag ÄR en Bridzilla!
    Äter, sover och sk..ter bröllop. Kan inte tänka på annat!
    Jag tycker det är superkul att planera och talar gärna om det dagarna i ända.
    Tror min omgivning blir galen snart.
    Sa även till min sambo häromdagen att jag skulle kunna tänka mig att flytta fram bröllopet lite.
    Jag vill ju gifta mig med honom NU och VI är det viktigaste, men planeringen är vansinnigt rolig och skulle gladeligen planera ett tag till
    (Är ju bara 3 månader kvar nu...)
    Men självklart ska vi inte göra det, men säkert förstår några av er vad jag menar.

• Sobeit

Greta 1980:

Jodå, jag förstår vad du menar! hihi

• Sobeit

Vi har egentligen bara 2 färger i vårt tema. Creme o vinrött. Och sedan olika nyanser och material istället.

Någon som vet var man kan köpa ballonger som inte för tankarna till barnkalas?

• Greta 1980

Sobeit, ring mig ikväll efter åtta. Då är jag hemma.
    Jag kan fixa vilka ballonger du vill och vilka färger som helst till bra pris

• Sobeit

Greta 1980 skrev 2009-03-08 11:27:32 följande:
    Sobeit, ring mig ikväll efter åtta. Då är jag hemma.Jag kan fixa vilka ballonger du vill och vilka färger som helst till bra pris

Åh, guld!

Jag ringer ikväll.

Borde inte du vara på mässan på slottet nu? *undrande*

• F A M E

Sitter och tittar lite på tradera och hittade min festkläning där. Funderar på om jag skall ge mig in i budgivningen, vet ju vad samma klänning går på Landy bridal där jag hade tänkt beställa den ifrån. Men dock så ville jag ha hem min brudklänning först.

• Sobeit

F A M E skrev 2009-03-08 13:13:50 följande:
    Sitter och tittar lite på tradera och hittade min festkläning där. Funderar på om jag skall ge mig in i budgivningen, vet ju vad samma klänning går på Landy bridal där jag hade tänkt beställa den ifrån. Men dock så ville jag ha hem min brudklänning först.

Åh, vilken klänning är det? Nu blir jag jättenyfiekn! hihi

Jag funderar på att köpa en ny klänning som jag ska bära när vi åker ifrån bröllopsnatten. Jag har väntat så länge på att få bära brudklänningen så den vill jag ha heeeeeeeeeeeeeela långa natten. Men det vore liksom lite kul att kunna ha något nytt när man lämnar som Fru Isaksson istället för Fröken Törnberg. hihi

Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!