• Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!
  • F A M E

Nu när jag inte har några svansande barn efter mig så kanske jag kan skriva lite bättre.

Jag boka dem när jag var på mässan i nov. Sa att hon skulle ringa mig runt maj, så vi kunde boka in ett underklädes provning helt själva med klänning osv så att allt skulle passa. Så ringde hon efter 17 idag och ville boka datum idag efter som hon hade 2 mässor hon skulle vara på. Och ville att vi som hade bokat innan ska få chans på de första tiderna dem hade.

Kostar ingenting att boka man får hjälp att hitta sin ev underkläder, passform, tips osv.

• Greta 1980

Visst är den!
    Är så lycklig att jag äntligen hittat rätt i klänningsdjungeln!
    Kanske en promenad någon dag?
    Kram

Sobeit skrev 2009-03-02 19:04:14 följande:

Vilken vacker klänning!
  • Sobeit

Greta 1980 skrev 2009-03-02 20:33:46 följande:
    Visst är den!Är så lycklig att jag äntligen hittat rätt i klänningsdjungeln!Kanske en promenad någon dag?Kram

Jättegärna!

Tror att klänningen kommer att passa dig som handne i handsken.

• Greta 1980

Toppen!
    Torsdag kanske?
    Vi kan väl ringas

• Sobeit

F A M E skrev 2009-03-02 20:03:36 följande:
    Nu när jag inte har några svansande barn efter mig så kanske jag kan skriva lite bättre.Jag boka dem när jag var på mässan i nov. Sa att hon skulle ringa mig runt maj, så vi kunde boka in ett underklädes provning helt själva med klänning osv så att allt skulle passa. Så ringde hon efter 17 idag och ville boka datum idag efter som hon hade 2 mässor hon skulle vara på. Och ville att vi som hade bokat innan ska få chans på de första tiderna dem hade.Kostar ingenting att boka man får hjälp att hitta sin ev underkläder, passform, tips osv.

Det låter ju perfekt ju! Ska minsann försöka hinna att ringa dem imorgon och boka in mig. hoppas bara att jag får tid över. Minstingen blev magsjuk igår så här har vi haft fullt upp det senaste dygnet.

• Sobeit

Greta 1980 skrev 2009-03-02 21:38:39 följande:
    Toppen!Torsdag kanske?Vi kan väl ringas

Jag säger bara: GREAT!

• F A M E

Fick min avi igår för ringarna, ska ev hämta dem idag på posten innan jag åker för att jobba kväll.

Känner mig så nervös, tänk om de är helt fel str, fel ring osv.
    Men priset blev så bra för 2 st ringar gav vi 6500:- istället för 9900:- om jag hade köpte dem på altlas guld i Uppsala.

• Sobeit

F A M E skrev 2009-03-03 07:40:57 följande:
    Fick min avi igår för ringarna, ska ev hämta dem idag på posten innan jag åker för att jobba kväll. Känner mig så nervös, tänk om de är helt fel str, fel ring osv. Men priset blev så bra för 2 st ringar gav vi 6500:- istället för 9900:- om jag hade köpte dem på altlas guld i Uppsala.

Vi fick hem våra vigselringar igår. Mannens ring satt perfekt. Min var lite för tight. men det är ju några månader kvar så bara mina sista gravidkilon försvinner så kommer den att sitta perfekt. Det är 4 kg så det gör rätt stor skillnad på mina fingrar. Men ack så vackra de var. Vi betalar totalt 5311 :- för ringarna vi köpte från Vigselbutiken. I vanlig butik så hade det gått på det dubbla.

• Sommarliv

min ring har jag haft hemma i snart över 1 år..
    Fästmannen vill bara ha en ring så han väljer själv.. Men till sommaren köper jag en ny till han..
  • Sobeit

Sommarliv skrev 2009-03-03 10:59:09 följande:
    min ring har jag haft hemma i snart över 1 år.. Fästmannen vill bara ha en ring så han väljer själv.. Men till sommaren köper jag en ny till han..

Det är så speciellt att ha ringen hemma nu. Tur egentligen att jag inte kan ha den utan problem redan nu. Då skulle jag ju springa konstant o prova den hela tiden. hihi

Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!