• Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!
  • Greta 1980

Det är 37110
    Vilken har du beställt?
    Jag har beställt ifrån Perimart

F A M E skrev 2009-03-01 17:05:56 följande:

Greta vad är de för klänning?Har också beställt min klänning ifrån forevers kolletionen ifrån landy.
  • monkay

Ja, i samma lokaler. Verkar vara nästan samma företag som förra gången. Jag ska inte gå, för de grejer de har där har jag redan bokat!

Kolla in slottsmassan.se där står det lite om de företag som är med

Hur gick det sen med skidorna? Hann ni få tag på några?
    F A M E skrev 2009-03-01 21:59:09 följande:

är de samma som var förrut? dvs samma plats osv.
  • Sobeit

monkay:
    Servetterna är helt suveräna! Och de blev kanonbra med mina hemmagjorda servettringar. *ler jättestolt* Köpte 5 pkt 60 st hemma som bara ligger i en av mina lådor med bröllopstingestar.

• F A M E

Greta 1980 skrev 2009-03-01 22:03:32 följande:

Det är 37110 Vilken har du beställt?Jag har beställt ifrån PerimartF A M E skrev 2009-03-01 17:05:56 följande:
    har beställt hs1598 ifrån landy bridal den ska komma om ca 2 1/2 vecka.

Nej hittade inga skidor åt min barn alla var för små eller förstora. Men tydligen så var vi inte de ända som jagade pga av för dålig info. Men h*n hade skriskor i alla fall, samt så skulle dem få måla i snön. Dem hade stafett istället och då fick h*n låna som tur var. Men nästa år ska jag skaffa dessa i nov typ, så man slipper jaga som en skrämt åsna.
  • F A M E

Just nu sitter jag och går igenom allt i alkohol väg som ska inhandlas till bröllopet. Tycker de är svårt att beräkna dock hur mycket de ev ska köpas. Efter som vi styckar själva bröllopet och festen.

Har raggat upp gardiner till lokalen saknar bara 2 st panelgardiner tills de biten är färdig. Vi skulle gå iväg för att prov duka idag men så dök sminktjejen upp. Hade glömt att jag hade bokad klass idag för mig och 2 vänner. Men de var ju lugnt, tur att en av barnen fyllde år i veckan så bakat hade vi reda hemma.

• monkay

Kör en hemsida igen jag hittade ang mässan på Norrlands nation 29 mars

brollopsmassan.se

F A M E skrev 2009-03-01 22:03:16 följande:

någon som vet något om mässa i nationen dvs den "stora".I dag var hon som ev ska hjälpa mig med smink här och vi gick igenom en massa detaljer. Känner mig lite svag på vet hur jag ska ev se ut. Finns de ingen som vet en bra sida där man kan se olika typer av sminkningar?Är blond mellan långt hår, smal med en blek hy. Har svårt att bli brunt till en början.
  • F A M E
    monkay skrev 2009-03-01 22:18:10 följande:
    Kör en hemsida igen jag hittade ang mässan på Norrlands nation 29 marsbrollopsmassan.seF A M E skrev 2009-03-01 22:03:16 följande:
    JO jag såg monkey sitter och kollar igenom den nu. De jag saknar nu är bukett om jag nu ska ha, samt underkläder.

Sambon är klar i tanke väg vi ska åka och mäta honom för en kostym ifrån suitopa, där dem kommer att sy upp en frockcoat i ljust tyg åt honom. Väst och pastrong kommer vi nog handla på mäster arne. Han var superskön kille med humor.
  • F A M E

upps ursäkta blev lite fel på ditt namn monkay

• monkay

haha men det gör inget...för jag kallas ofta för monk eller monkis HAHA

Angående underkläder så finns det en underbar butik på vaksalagatan mitt emot siviatorg, den heter ngt i stil med vivi och victoria (skriver jämt fel namn på den) Där är de hur gulliga som helst och kan verkligen se vilken storlek man ska ha. Jag trodde att jag visste vad min storlek var, men icke! Den hon förslog satt klockrent till min stora förvåning.
    Jag ska nog gå och köpa BH där till den stora dagen
    F A M E skrev 2009-03-01 22:24:15 följande:

upps ursäkta blev lite fel på ditt namn monkay
  • F A M E

oki tackar de blir nog samma för mig då.

Sitter och knoppar på våran fest inbjudan för dem som ska komma. Men jag tycker ssånt är så tråkigt. Vad jag än skriver så ser de bara bökigt ut *suck*.

någon som har förslag?

Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!