• Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!
  • Greta 1980

WIII!
    Hade fått mail att min klänning är på väg hem.
    Torde ha den under nästa vecka!
    Beställde den 12 februari så det var snabbt.
    Ni ska få en utlåtande så snart jag har den i min hand.
    Fick ju den för 1300:- inkl frakt, dock tilkommer ev tull.
    I Sverige skulle jag fått betala ca 5000:- och dem hade en väntetid på 3 månader, så jag skulle fått den bara ett par dagar innán bröllopet.
    Men nu har jag ju den redan nästa vecka eller veckan därpå!
    Tjoho!

• Sobeit

Greta 1980 skrev 2009-03-05 12:26:19 följande:
    WIII!Hade fått mail att min klänning är på väg hem.Torde ha den under nästa vecka!Beställde den 12 februari så det var snabbt.Ni ska få en utlåtande så snart jag har den i min hand.Fick ju den för 1300:- inkl frakt, dock tilkommer ev tull.I Sverige skulle jag fått betala ca 5000:- och dem hade en väntetid på 3 månader, så jag skulle fått den bara ett par dagar innán bröllopet. Men nu har jag ju den redan nästa vecka eller veckan därpå!Tjoho!

Gud, vad skönt!

Och vilket kap du gjort. Hoppas du blir nöjd!

• Sobeit

Har fått svar från butiken vi köpte våra ringar i. Och imorgon ska jag lämna in den på Posten o skicka tillabka den med rek. Behöver en smärre justering av den. Blev så glad när de sa att de kunde fixa det åt mig.

• F A M E

Nu har jag bokad min frisör som även kommer att sminka mig på bröllopsdagen Kommer att kosta mellan 1500-2000 för detta, men då står hon för allt. Kommer kl 08 på morgonen.

Jippi nu är den huvudvärken avklarad. ska prov sminka i mitten av maj så att vi vet hur allting skall vara.

Greta: hittade aldrig din klänning har du någon länk så man kan se den??

• Sommarliv

vilka härliga klänningar.. snart får ni ha på er dom..

• Greta 1980

Precis den var det!
    Vilken vacker du valt!
    Snyggt med det vinröda och att den är lite längre i bak. Var inne på en liknande förrut...

Så snygga vi kommer att bli

Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!