• Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!
  • F A M E

tänkte jag ska ha den på kvällen sen när våran fest drar igång. Jag vill inte ha brudklänningen på mig när jag ska dans loss.

• F A M E

obs bandet runt om magen ska gå i samma färg som kläningens baksida dvs vinrött.

• F A M E

nej nu ska jag gå till grannen och fika lite. Samt titta på en massa olika ljus osv.

• Sobeit

F A M E skrev 2009-03-08 13:43:12 följande:
    www.tradera.com/Mujime_Elegant-Party-White-Tu...denna sitter jag och ev spanar på.

Den klänningen är verkligen snygg. Och som du skriver i ett senare inlägg, men vinrött band så passar det bra.

Låter dessutom som du ska på ljusparty. Avis jag blir nu då ... hihi

• F A M E

tillbaxs jupp på de men man får ju inte gör reklam här inne så därför sa jag inte de direkt ut.

Handlade inget faktiskt har lite svårt för doftljus, luktar för mycket enligt min näsa & huvud.

• F A M E

Ja men visst skulle den göra sig bra med ett vinrött band till, och man behöver ju ite ha bandet om man inte vill heller.

Sobeit skrev 2009-03-08 14:09:26 följande:
      Den klänningen är verkligen snygg. Och som du skriver i ett senare inlägg, men vinrött band så passar det bra. Låter dessutom som du ska på ljusparty. Avis jag blir nu då ... hihi
  • Igia

Den klänningen ska mina tärnor ha fast i svart... Vad vill landy ha för de? Ska beställa från milly samtidigt som mina klännigar.

F A M E skrev 2009-03-08 16:02:20 följande:

Ja men visst skulle den göra sig bra med ett vinrött band till, och man behöver ju ite ha bandet om man inte vill heller.
  • Sobeit

F A M E skrev 2009-03-08 16:01:26 följande:
    tillbaxs jupp på de men man får ju inte gör reklam här inne så därför sa jag inte de direkt ut.Handlade inget faktiskt har lite svårt för doftljus, luktar för mycket enligt min näsa & huvud.

Att man ska på jusparty kan man alltid säga. Det är direkta företagsnamn som ät mindre bra att promota. Det finns många olika ljuspartyn liksom.

• Igia

Nästa helg ska vi åka till sunsdvall för att fixa lite med det sista. Ska boka florist, hotell och konditor tänkte vi. Sen kan vi snudd på göra klart inbjudningarna så de kommer ut i april.

Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!