• Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!
  • Igia

Var det ni som hade hittat på Ingvors eller är det nån annanstans. Känner att jag börjar blanda ihop saker... Sorry!
    F A M E skrev 2009-03-11 16:20:26 följande:

tack för infot, men vi har hittat ett ställe där man får byxa och frockcoats för 2800:- funderar på att slå till.
  • F A M E
    Igia skrev 2009-03-11 22:46:38 följande:
    Var det ni som hade hittat på Ingvors eller är det nån annanstans. Känner att jag börjar blanda ihop saker... Sorry!F A M E skrev 2009-03-11 16:20:26 följande:
    Nej vi håller på att beställa ifrån sutopia. Företag ifrån stockholm som syr upp figursytt bara till herrar.
  • F A M E

Idag eller i natt rättare sagt så har vi nog bara sovit 4 timmar. Minsta har hostat hela natten & hade 39 graders feber stackarn.

Så jag är hemma idag så är sambon hemma i morgon efter som han måste vecko avsluta på sitt jobb innan han går hem. Själv ska jag på utbildning i morgon som jag inte får missa.

• Igia

Stackarn... Hosta är inte roligt

Vi funderar oxå på att sy upp hos suitopia. Hur har ni gjort med tyger där?
    F A M E skrev 2009-03-12 09:43:38 följande:

Idag eller i natt rättare sagt så har vi nog bara sovit 4 timmar. Minsta har hostat hela natten & hade 39 graders feber stackarn.Så jag är hemma idag så är sambon hemma i morgon efter som han måste vecko avsluta på sitt jobb innan han går hem. Själv ska jag på utbildning i morgon som jag inte får missa.
  • F A M E
    Igia skrev 2009-03-12 10:46:35 följande:
    Stackarn... Hosta är inte roligt Vi funderar oxå på att sy upp hos suitopia. Hur har ni gjort med tyger där? F A M E skrev 2009-03-12 09:43:38 följande:
    Nja vi skulle ev få lite provtyger men dem har inte dykt upp ännu. Däremot så har jag lämnat över allt de där till sambon nu. Hans kläder får han nog ta och bestämma sig någon gång. Om jag inte minns helt fel nu så skulle han ev ta Esterban.

Då han vill ha en ljus frockcoats istäället för orginal svart/grå.
  • FruLindberg09

Någon här som har beställt hem hindersprövning blanketter?
    Verkar omöjligt att få prata med någon på skatteverket *morr* man kunde skriva ut men just nu har vi ingen skrivare. Har vabbat en vecka (även jag febriga barn) så har inte kunnat skriva ut på jobbet heller. jaja e nog ingen fara om jag väntar 1 v till, men ändå! känner bara att jag vill få så mycket som möjligt avklarat

Drömde mardröm inatt:

Det var dagen före bröllopet, jag var luspank, hade varken skaffat skor eller underkläder Fick hur som helst låna lite pengar av min snälla mamma, hamnade på THUNS o handlade en massa t-shirts o ett par rosa läder stövletter hua! blev minst sagt lättat när jag vaknade.

• F A M E
    FruLindberg09 skrev 2009-03-12 12:14:06 följande:
    Drömde mardröm inatt:Det var dagen före bröllopet, jag var luspank, hade varken skaffat skor eller underkläder Fick hur som helst låna lite pengar av min snälla mamma, hamnade på THUNS o handlade en massa t-shirts o ett par rosa läder stövletter hua! blev minst sagt lättat när jag vaknade.
    HAaaaahahahaaahaaaa ursäkta att jag skrattar men jag kan ju verkligen se dessa saker framför mig.

Hua inge roligt med febriga barn. Nja vi har skrivit ut papprena, men inte skickat in dem ännu. Gäller ju bara i 4 månader tydligen.
  • FruLindberg09

F A M E skrev 2009-03-12 12:25:34 följande:

HAaaaahahahaaahaaaa ursäkta att jag skrattar men jag kan ju verkligen se dessa saker framför mig.Hua inge roligt med febriga barn. Nja vi har skrivit ut papprena, men inte skickat in dem ännu. Gäller ju bara i 4 månader tydligen.
    haha ja och på Thuns av alla ställen liksom

Ja jag hoppas på o få jobba imorgon! Är ju bara lite drygt 2 månader kvar för oss, och den 5 maj ska vi träffa prästen och då skulle man ha med papperna sa hon.
  • brud2009

Känns som jag har gjort ett kap Idag var jag på stan och gick in på Wedins och där hittade jag ett par "bröllops"skor. Jättefina och kostade inte mer änn 299:-!!!!

• Sobeit

brud2009 skrev 2009-03-12 19:00:33 följande:
    Känns som jag har gjort ett kap Idag var jag på stan och gick in på Wedins och där hittade jag ett par "bröllops"skor. Jättefina och kostade inte mer änn 299:-!!!!

Hur ser de ut? *nyfiken*

Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!