• Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!
  • lottis77
    jacobsen skrev 2009-03-18 20:57:21 följande:
    Hej allihopa Får man vara med på tråden? Vi bor förvisso i Dalarna nu men jag och min sambo ska gifta oss i Uppsala den 2:a Maj..Nån som känner till Harmony beauty center på kungsgatan? Är det ett ställe ni kan rekommendera?
    Hej!
    Vad har du för förväntningar på din frisör? Det finns andra väldigt bra frisörer... Men det beror ju så klart på vad man är ute efter.
  • F A M E

Tjihooooo så skönt att se solen lyssa igen dock så har de blåst här oss ganska mycket samtidigt.

Ställer mig i samma led som dig Greta ahahaahahaaaa vägra köpa lott vinna 25000:- i månaden i 25 år ändå.

Jag känner mig så glad har äntligen fått hem barnens bröllopskläder, jättefina, bra kavalite. Inte alls så billigt i känsla, väl sytt, så nöjd. Någon tipsade om Ellos så jag spannade in där och hittade de jag ville ha. Dessutom så var de 50% på priset då också. Så ynka 500:- hittade jag kläder åt mina barn

Här kör vi budget nej inte direkt men kan man få ner priset lite så är de bara posetivet.

• F A M E

Min make up tjej känner jag ganska väl och hon kommer hem till oss kl 07 på morgon för att börja förvandlingen. Hon ska ev även göra frisyren om de funkar. Annars så ska jag be en annan jag känner som är frisör och gjort massor av uppsättningar.

• Midsommarbrud09

Oj, oj...nu är det bara tre månader kvar!!!..... Pirr pirr i magen!

• jacobsen

Till Lottis77: Ja det som är viktigast är såklart att dom gör ett bra jobb, att dom har bra sminkprodukter osv. Eftersom att jag inte kan så mkt om Uppsala & budgeten är si så där, så jag gick lite efter pris. På det stället ville dom ha 2000:- för håruppsättning, makeup, ansiktsbehandling...Bra mkt billigare än alla andra jag hörde med!!

• F A M E

*suck* Jag som var så glad i m orse. Skulle till optikern och kolla synen, efter nog 6 år sedan sist. Så ringer dem i morse och säger att hon är sjuk.

Jag som var så inställd på att få åka dit och kolla om de är därför jag har så ont i huvudet. Dessutom så skulle jag verkligen behöva nya glasögon/linser innan bröllopet.

• F A M E

Undrar hur ni andra ska åka till kyrkan och till eran festplats sedan???? Känner att vi har grymt dåligt med ideer sam vad man kan få tag på ev snygga fordon här runt Uppsala.

• jacobsen

FAME; Min tärna komemr att skjutsa runt mig i våran bil under dagen, till frissan osv..Sen från kyrkan till festlokalen har min blivande bestämt att vi ska åka Limo..

Vilken bana är ni inne på? Modern bil, veteranare, häst och vagn??

• brud2009

Vi kommer åka Limo mellan kyrkan och festlokalen sen hämtar limon oss på kvällen/natten och kör oss till hotellet!

• Greta 1980

Igår kom ett stoooort paket hem ifrån Panduro!
    Massa med dekorationer & band bla till borden.
    Så jag provdukade igår kväll och blev supernöjd!
    Ska lägga upp bilder ikväll så får ni se.

Känns skönt att stryka en sak till från listan...
    ha en skön fredag!

Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!