• Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!
  • brud2009

Jag ska gå med en kompis så vi slipper leta barnvakt Inte för att det är skället till mitt val! Frågade min sambo i kväll om han ville gå på mässan, svaret va typ Vadå, vad är det då, måste man det??? NEJ MAN MÅSTE INTE!!!! Men jag VILL!!!!! Därav tar jag med en kompis istället, känns som rätt val

F A M E skrev 2009-03-27 22:23:16 följande:

Vi funderar ev på att göra de, men får se om vi har någon barnvakt. Äldste barnet kalas för sin kompisar så tänkte vi lämna syskon hos farmor men de gick inte sörrö. Grinade i 40 min innan stackars farmor gav upp. Så hittar vi barnvakt så åker vi in helt klart.
  • F A M E

Nja min sambo frågade faktiskt själv i tidigare ikväll om vi skulle gå på mässan nu på söndag.

Jag har fixat barnvakt, barnen kommer att vara hos morfar. Frägan är väl bara vilken tid allting startar?

• brud2009

Tänkte du på när mässan öppnar? Den är mellan kl. 11-17, kostar 100:- i inträde.

• F A M E

oki tack vi kommer nog inte komma så tidigt som 11 men man vet aldrig.

• Mois81

A
    augustibrud2009 Vårdsbergs kyrka, Linköping

C
    Cattis77 - Degeberga kyrka

D
    Dinnajad- Bjurvattnet utanför Skellefteå

E
    EhjärtarE - Sörbyakyrkan utnför Luleå

I
    Ida o Mille

H
    Hawaiiii-Gamla Gränome Bygdegård, Uppsala
    Hoppasbrud2009

J
    Jenny står brud 090801
    JochD4ever

K
    Kalin - Kullabygden (ligger vid ängelholm i skåne). Borgerlig vigsel vid havet. Fest på Jonstorps Vandrarhem.

L
    Lövings

M
    Misssnartfru, Borgs kyrka, Norrköping
    Majas mamma
    MarianneL Kärna kyrka, GUla Paviljongen Linköping
    mattiasmarie
    Milla84
    Mois81 Vid Mälarens strand i Dalbykyrka, middagen hålls på underbara Hammarskogs herrgård i Uppsala
    Molla81
    Mrs Baom, Sunne kommun, Gräsmarks kyrka:)

N
    nea00
    Noxire - Örnsköldsviks kyrka

R
    RhjärtaJ
    RTBW

S
    Saggezza - Djurö kyrka på Värmdö, Stockholm.
    Sandsjöbröllop
    Sara Payam
    Småland09 - Gamla Hjälmseryds kyrka (djupaste och vackraste småland)
    Solhatten - Lund
    Solros 2009
    SommarNoll9 - Vid en sjö utanför Umeå (borgerlig vigsel)

V
    Vita Rosen

• F A M E

Vi var på mässan, dock så tyckte jag väl inte att de var så där massor att se. Men jag hittade ev min blombukett samt så gick vi till fågelsången och hörde oss för angående tårtan. Och vi bestämde oss på vägen hem att beställa ifrån dem.

• brud2009

Tyckte inte heller att mässan var så mycket att ha men det var kul att se modevisningen!

• F A M E
    brud2009 skrev 2009-03-29 19:21:53 följande:
    Tyckte inte heller att mässan var så mycket att ha men det var kul att se modevisningen!
    yes den var kul att se. Vi upplevede att de var väldigt många fotografer där och inte så mycket annat i utbudet. Men jag blev riktigt glad när såg hon som höll på med blommorna. Billiga var dem också. Hittade direkt den bukett som jag har funderat på. Visst kan man göra den billigare själv men jag har nog så de räcker på min komihåglista
  • brud2009

Va kul, alltid roligt när man hittat rätt!
    Hur man än betar av listan så tycker jag att den blir längre och längre, undrar varför
    F A M E skrev 2009-03-29 19:50:54 följande:

yes den var kul att se. Vi upplevede att de var väldigt många fotografer där och inte så mycket annat i utbudet. Men jag blev riktigt glad när såg hon som höll på med blommorna. Billiga var dem också. Hittade direkt den bukett som jag har funderat på. Visst kan man göra den billigare själv men jag har nog så de räcker på min komihåglista
Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!