• Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!
  • Igia

Vad roligt!

F A M E skrev 2009-04-06 15:26:21 följande:

NU har min klänning kommit hem äntligen.
  • F A M E

Yes kan lägga in bilder senare.

Nu börjar de kännas verkligt på något sätt. Vi har även kollat upp vårat ny efternamn och de är helt fritt att ta enligt prv. ska bara skicka in papper nu på de och hinderprövningen så kan man bocka en rej till av ifrån listan.

• F A M E

Överdrag till klänningen vart har ni hittat de???? Så den inte får en massa damm på sig osv.

• FruLindberg09

F A M E skrev 2009-04-06 18:43:18 följande:

Överdrag till klänningen vart har ni hittat de???? Så den inte får en massa damm på sig osv.
    Jag har hängt min i ett påslakan Fick med skötselråd o där stod det att man kunde ta ett rent påslakan. plast ska man inte ta för det bildar kondens.
  • F A M E
    FruLindberg09 skrev 2009-04-06 19:53:30 följande:
    F A M E skrev 2009-04-06 18:43:18 följande:Jag har hängt min i ett påslakan Fick med skötselråd o där stod det att man kunde ta ett rent påslakan. plast ska man inte ta för det bildar kondens.
    Oki tackar mycket bra förslag då vi har gott om sånt här hemma.
  • F A M E

Nu känns de som att en stor klump har äntligen släps ifrån mina axlar. Nu rullar allting på i en hög växel. Klänning hemma, löshåret skall hämtas på posten idag. Skorna på ingång, caketoppern skickad ifrån företaget. Tårtan skall beställas idag, blombuketten håller på att ordnas.

Mailade flower4u-lotta hoppas på att hon har tid att fixa min bukett sam ev en blomsterareganmang som skall stå på honörbordet också. Håller tummarna att även vinden skall blås i medvind även här. Jag tycket att blomsterproffsen som var med på mässan var så tama. Hon sa ingenting, inge vidare säljare direkt som utåt vill visa vad dom gör för något.

Papprena skall skrivas på och skickas in denna vecka.

• F A M E

Drömde i natt att på självaste bröllopsdagen kommer jag på att vi har missat att duka upp i lokalen. Saknar dukar och stoldelen osv. Makeup tjejen kom för sent så allt blev upp och ner osv. ahhaaaa konstigt att man vaknar svettig. :-O

Gösses ska ta tag i dukningen nu under denna vecka så jag kan känna mig lugn om denna dröm kanske dyker upp igen.

• Igia

Jobbigt! Men det rullar på bra för er! Här är det fortfarande det är långt kvar syndrom.... Men man kanske får eld i baken snart

F A M E skrev 2009-04-07 10:08:40 följande:

Drömde i natt att på självaste bröllopsdagen kommer jag på att vi har missat att duka upp i lokalen. Saknar dukar och stoldelen osv. Makeup tjejen kom för sent så allt blev upp och ner osv. ahhaaaa konstigt att man vaknar svettig. :-OGösses ska ta tag i dukningen nu under denna vecka så jag kan känna mig lugn om denna dröm kanske dyker upp igen.
  • brud2009

Idag har jag varit och handlat allt material till inbjudningskorten, så nu är det bara att sätta fart! Fick sms om att paketet med tjejernas näbbklänningar hade kommit, va och hämtade ut det innan jag hämtade dem på dagis och när vi kom hem hade avin om RINGEN kommit så det blir till att åka igen så fort sambon kommit hem, så spännande!!!!!!!

• F A M E

Yes kan kommer förbi mig i morgon och disskuterar lite angående buketten osv. Snacka om att jag har medvind i seglet mitt Hon var inte så dyr heller om jag inte minns helt fel på mässan.

Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!