• Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!
  • Sobeit

Mois81 skrev 2009-03-28 23:26:12 följande:
    Aaugustibrud2009 Vårdsbergs kyrka, LinköpingCCattis77 - Degeberga kyrkaDDinnajad- Bjurvattnet utanför SkellefteåEEhjärtarE - Sörbyakyrkan utnför LuleåIIda o MilleHHawaiiii-Gamla Gränome Bygdegård, UppsalaHoppasbrud2009JJenny står brud 090801JochD4everKKalin - Kullabygden (ligger vid ängelholm i skåne). Borgerlig vigsel vid havet. Fest på Jonstorps Vandrarhem.LLövingsMMisssnartfru, Borgs kyrka, NorrköpingMajas mammaMarianneL Kärna kyrka, GUla Paviljongen LinköpingmattiasmarieMilla84Mois81 Vid Mälarens strand i Dalbykyrka, middagen hålls på underbara Hammarskogs herrgård i UppsalaMolla81Mrs Baom, Sunne kommun, Gräsmarks kyrka:)Nnea00Noxire - Örnsköldsviks kyrkaRRhjärtaJRTBWSSaggezza - Djurö kyrka på Värmdö, Stockholm.SandsjöbröllopSara PayamSmåland09 - Gamla Hjälmseryds kyrka (djupaste och vackraste småland)Solhatten - LundSolros 2009SommarNoll9 - Vid en sjö utanför Umeå (borgerlig vigsel)VVita Rosen

Vad är detta?

• lottis77

F A M E skrev 2009-03-29 18:57:14 följande:

Vi var på mässan, dock så tyckte jag väl inte att de var så där massor att se. Men jag hittade ev min blombukett samt så gick vi till fågelsången och hörde oss för angående tårtan. Och vi bestämde oss på vägen hem att beställa ifrån dem.
    Var tänkte du göra din bukett? Har bokat på Blomloftet men glömde kolla ungefärligt pris..

Tyckte inte att mässan var så bra. Hade hoppats på att få mycket mer inspiration... Så här i efterhand hade jag gärna lagt de där 200 kr på brunch på Clarion istället.
  • Midsommarbrud09

För vår del känns det som det mesta redan är klart. Springa på mässor känns redan förbi. Är det inte lite så för er med? Kanske skulle de satsa på att ha mässorna lite tidigare på året för att fånga upp oss sommarbrudar, eller?!

Det lät ju inte som om jag missade så mycket heller....

• mia8

jag kan inte annat än att hålla med föregående talare!

• Sobeit

Jag har hittills inte varit på en enda bröllopsmässa för jag är så säker på hur vårt bröllop ska vara. hihi

• F A M E

JO vi är ganska färdiga redan med de stora grejorna. Sen har vi lite fin slipning i större del bara om vi så vill.

lottis77 skrev 2009-03-29 22:17:56 följande:
    F A M E skrev 2009-03-29 18:57:14 följande:Var tänkte du göra din bukett? Har bokat på Blomloftet men glömde kolla ungefärligt pris.. Tyckte inte att mässan var så bra. Hade hoppats på att få mycket mer inspiration... Så här i efterhand hade jag gärna lagt de där 200 kr på brunch på Clarion istället.
    hon som var där hette lotta och har en hemsida/mobilnr där man kan få kontakt med henne.
  • monkay

Tror att Fame syftar på det här företaget

www.flower4u-lotta.se/, pratade aldrig med henne eftersom vi redan bokat blomloftet, men verkade vara fina buketter

Jag var där på mässan trots att allt redan är bokat och det var lite av en besvikelse, precis som många redan skrivit. Det som var kul var att man fick provsmaka olika viner och mousserande...och jag provade ett bubbel som var supergott och dessutom rosa! Hette Törley charmant rosé och kostar endast 54 kr på systemet. Vi har bestämt att köra på det till både skålen och tårtan!
    Det smakade lite jordgubbe, jättegott! Jag tycker annars inte om varken vin eller bubbel, men detta gick i Raglade hem sen mitt på söndagseftermiddagen - illa ;) Haha

• jacobsen

Hej hej alla blivande brudar! 1 månad och 1 dag kvar tills vi gifter oss, börjar bli riktigt nervös, har vi glömt nått?! Är allt verkligen klart?! Stress stress! Känns som om allt är kvar men att vi ändå glömt något! Någon annan som gitrer sig i Uppsala den 2:a Maj? Eller snart som känner som jag?!

• Midsommarbrud09

Nu har jag bokat provsminkning och så ska jag även prova soldusch! Har aldrig solduschat förut, så jag vill kolla innan så att jag inte blir gul... Det skulle ju bli snyggt! En gulbrun brud!!

Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!