• Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!
  • Sobeit

F A M E skrev 2009-04-07 20:55:04 följande:
    Yes kan kommer förbi mig i morgon och disskuterar lite angående buketten osv. Snacka om att jag har medvind i seglet mitt Hon var inte så dyr heller om jag inte minns helt fel på mässan.

Skulle gärna vilja se din klänning. Går det bra? Tänkte att du har stängt galleriet igen .....

• Sobeit

F A M E:
    Skitsnygg! Och den sitter perfekt!

Kommer du att ha underkjol till?

• F A M E

jag tror de frågan är bara vilken.. och var jag nu hittar en sådan.

Någon som vet.

• F A M E

Hej hopp nu kommer hon Lotta, ska kolla på brudbuketter med henne nu återkommer senare under dagen.

Håller galleriet öppet under tiden den.

• Sobeit

F A M E:
    Jag har en med 3 ringar och tyll över. Om du gifter dig efter den 11/7 kan du låna den av mig. Slipper du köpa liksom. hihi

• Igia

Jättefin klänning!

F A M E skrev 2009-04-08 09:51:15 följande:

Hej hopp nu kommer hon Lotta, ska kolla på brudbuketter med henne nu återkommer senare under dagen.Håller galleriet öppet under tiden den.
  • F A M E
    Sobeit skrev 2009-04-08 09:52:46 följande:
    F A M E:Jag har en med 3 ringar och tyll över. Om du gifter dig efter den 11/7 kan du låna den av mig. Slipper du köpa liksom. hihi
    Absolut kan jag göra de, vi gifter oss den 31 juli. Men tror de skulle funka med den? eller ska man ha en underkjol som är lite längre i bak.?

Nu har jag beställt min brudbukett hos flower4u-lotta. Jag kan varmt rekomendera henne. Så super gullig tjej, billigt också. får beta 2100 för min bukett sambos blomma samt en stor bordsarangemang med samma still som min bukett.

Min bukett blir en lång variant, ska se om jag hittar bilder som jag kan länka till oss.
  • mia8

Servetter hittade! Ikea har börjat med en serie som heter Bröllop...och det har så klart alla ni redan sett...jag är lite sen... Ska i allafall handla servetterna, jättefina och känns som tyg för bara 29 kronor för 18 stycken..

• FruLindberg09
    mia8 skrev 2009-04-09 20:16:09 följande:
    Servetter hittade! Ikea har börjat med en serie som heter Bröllop...och det har så klart alla ni redan sett...jag är lite sen... Ska i allafall handla servetterna, jättefina och känns som tyg för bara 29 kronor för 18 stycken..
    Nä jag hade iallafall inte hört om den serien Låter ju super!

Jag har lite tur har fått ärva både linnedukar o servetter (vita)
    FRån min mormor. Sen har jag köpa bruna löpare av en vän till mig billigt. Måste verkligen tänka ut mer i detlalj hur vi vill ha det med dukningen.

Va och kollade på lokalen igår! Känner mig nöjd
Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!