• Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!
  • Midsommarbrud09

jo, just det! Jag har hittat råsnygga skor som jag vill ha! På nätet... Varför ska allt fint finnas på nätet, jag vill gärna prova innan jag handlar!

• Midsommarbrud09

FAME: Vann du budgivningen på klänningen?

• F A M E
    Midsommarbrud09 skrev 2009-04-02 17:17:40 följande:
    FAME: Vann du budgivningen på klänningen?
    NÄ jag budade aldrig, vi ska beställa själva ifrån Landy i mina mått när väl brudklännigen har kommit hem. Jag vill gärna se hur den sitter först ifall några utav måtten inte stämmer.

Fick mina glasögon idag men är inte nöjd ska skicka tillbaka dem på engång. Jag vet att jag har dålig syn men jag vill inte ha flaskbottnar till glasögon bara för de.
    Nej jag får gå till en riktigt optiker istället. Vilket är riktigt synd. dessa kosta ändå bara 990:- istället för ca 5000:- hos ex synsam. *suck*
  • Igia

Var har du hittat de? Jag har beställt från nätet men det var en tjej som har visning av sina skor i sthlms området ibland... Tror även att om man samlar ihop lite folk kan hon komma hem till en. Där måttar man sin fot så att ma nfår rätt stlk...

Midsommarbrud09 skrev 2009-04-02 17:17:10 följande:
    jo, just det! Jag har hittat råsnygga skor som jag vill ha! På nätet... Varför ska allt fint finnas på nätet, jag vill gärna prova innan jag handlar!
  • FruLindberg09

min klänning kom i förrgår *lycka* den är såååååå vacker!

om ni orkar kan ni gå in o tycka till om skorna jag lagt upp vilka är snyggast?

Ska ner en sväng på stan o kika med, men annars beställer jag nog någon av de.

• mia8

jag gillar de först skorna! Snyggt med spetsig tå! Lycka till med skoshoppingen!

• FruLindberg09

Ja jag gillar ju oxå spetsig tå. Tror kanske det blir snyggast till min klänning med. Skorna är verkligen super viktiga eftersom klänningen inte är hellång

• Sobeit

FruLindberg09 skrev 2009-04-03 21:05:13 följande:
    Ja jag gillar ju oxå spetsig tå. Tror kanske det blir snyggast till min klänning med. Skorna är verkligen super viktiga eftersom klänningen inte är hellång

Jag gillar de andra skorna, men det är nog för att jag personligen har lite svårt för spetsiga skor.

• F A M E

Säger som sobeit sko nr 2 men jag är inte heller så förtjust i spetsiga skor.

• F A M E

NU har min klänning kommit hem äntligen.

Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!