• Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!
  • Sobeit

F A M E:
    Jag vet faktiskt inte riktigt vilken underkjol som skulle passa bäst till din klänning. Jag ska se om jag får till den med min klänning. Måste sätta i ringarna och fixa tyllen ordentligt. Men om du vill så kan du absolut låna min underkjol. Tyckte det såg ut som att vi har samma modell på kjolen förutom släpet.

• brud2009

Om det är någon av er som ska fixa naglarna till bröllopet, var går ni då?

• monkay

Det är rea på Ikea, 50% på de grejer som finns kvar i gamla varuhuset.

Var mkt folk där idag, men jag köpte lite blockljus, vattenkaraffer och ljushållare.

Såg att det fanns knoppa lakan, hur bra som helst för de som ska ha stolsöverdrag. 7,50 kr styck är ju väldigt överkomligt

men som sagt, det var rätt mkt folk där, så kanske inte finns så mkt kvar imorgon, men om ngn ändå har vägarna förbi så kan ni ju svänga förbi och kolla!

• Sobeit

monkay skrev 2009-04-14 18:05:41 följande:
    Det är rea på Ikea, 50% på de grejer som finns kvar i gamla varuhuset. Var mkt folk där idag, men jag köpte lite blockljus, vattenkaraffer och ljushållare.Såg att det fanns knoppa lakan, hur bra som helst för de som ska ha stolsöverdrag. 7,50 kr styck är ju väldigt överkomligt men som sagt, det var rätt mkt folk där, så kanske inte finns så mkt kvar imorgon, men om ngn ändå har vägarna förbi så kan ni ju svänga förbi och kolla!

Såg du nå spets? Den som heter "Britt"?

• monkay

Nej, var slut redan för några veckor sen när jag var där för att köpa Fick köpa piberduk på Plantagen istället...

• monkay

Fiberduk skulle det ju stå såklart

• monkay

Tydligen så är de slut Min kompis var där senare och då var de slut...

• Hawaiiii

Hej igen... har ju helt missat att den här tråden flyttat, tyckte väl det blev lite väl tyst i den gamla..

Lite Uppsalafrågor!

Vilken florist använder ni? Jag har ingen aning vad som är rimligt att betala för en enkel, rund bukett, liten tärnbukett plus 2st corsage. Tips någon?

Och fråga 2.. var någonstans ska er fotograf fota er? Jag funderar på Linnetrådgården, men har egentligen aldrig varit där och kollat..

Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!