• Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!
  • FruLindberg09
    Mois81 skrev 2009-04-19 20:15:01 följande:
    Tips på bra ris att dela ut till gästerna ?
    Ska de inte fixa med det själva? det trodde jag hihi...
  • F A M E

Finns ett ris som heter safflor, tydligen en sorts fågelfrö.

Tänkte själv kolla runt lite efter de på lantmännen el zoo butik.

• F A M E

Jag är i princip färdig nu med min klädsel. Ända jag har kvar nu är tiaran som skall hittas. Hon var så trevlig på viktoria & vivian, hon älskade min klänning. Klockrent vavr de, ska hämta mina grejor där på fredag. Tjihoooooo.

• FruLindberg09

ok det ska de alltså inte? ännu ett bestyr alltså

• F A M E
    FruLindberg09 skrev 2009-04-19 21:34:47 följande:
    ok det ska de alltså inte? ännu ett bestyr alltså
    Nja de där gör man väl som man vill, vet ingen traditon som säger att brudparet gör så.
  • FruLindberg09

ok men bäst att ha lite i beredskap, ifall de inte tänkt på att ta med.

Usch känner mig stressad! men det ordnar sig
    F A M E skrev 2009-04-19 22:12:34 följande:

Nja de där gör man väl som man vill, vet ingen traditon som säger att brudparet gör så.
  • mia8

Var precis och hämtade min klänning hon sömmerskan. Den är perfekt!!!

• Sobeit

mia8:
    Är det den klänningen som du har i galleriet?

• Sobeit

Idag är verkligen ingen bra dag. *suck*

Ringde idag till Balingsta pastorat för att höra med dem vilken vigselförrätare som kommer att viga mig och sambon den 11/7. Fick då veta att det vet de inte!!!! Tydligen var samtliga präster och kantorer i pastoratet lediga den helgen. Jaha, så hur löser man det då? Jo, vi fixar fram en, typ! Men de vet inte ännu vem. Så de skulle ringa till kyrkoherden i pastoratet och prata med honom om detta. Ok! Så med andra ord så är jag och sambon inbokade i Hagby kyrka för vigsel den 11/7, emn det finns ännu ingen vigselförättare inbokad. Eller kantor. Gissa om luften gick ur mig!!!

Sedan pratade jag med ägarinnan av Bröllopsgården om min klänning. Så på torsdag ska jag dit med den och se om det är möjligt att sy in den. Jag har gått ner 8 kg sedan jag köpte den och det märks verkligen. Det är dock MIN brudklänning. Den jag blev förälskad i så fort jag såg den. *dubbelsuck* Måste bara gå att sy in den .....

Undrar just vad mer som kan gå fel nu .........

• F A M E

hmm undrar vad de jag skrev tog ivägen.

Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!