• Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!
  • F A M E
    FruLindberg09 skrev 2009-04-22 08:29:59 följande:
    F A M E skrev 2009-04-21 22:21:03 följande:Känner igen det där vabbar mer än vad jag jobbar så himla trist!
    Jag är så sjukt less på detta vabbande jämt och ständigt. Men nu är h*n frisk så i morgon är de dagis tack och lov. När de gäller magsjuka så måste vi hålla barnen hemma minst 48 timmar efter sista kräkningen. Jättebra om alla håller till de också. Med syskon med i bilden så håller vi de väldigt strikt på de
  • Sobeit

monkay:
    Ja, jag tyckte oxå att de var så lätta att prata med innan jag hörde detta. Därför blev jag jättepaff! Jag menar, om vår vigsel nu varit bokad sedan i höstas, hur kan vi nu stå utan varelse vigselförrättare eller präst. Och dessutom är et ett annat par som vigs samma dag, men i Dalby kyrka. *fundersam*

Asch, det löser sig! Som min pappa sa när jag pratade med honom om det. Så länge vår bokning står kvar så kommer vi att bli vigda. Det är ingenting att oroa sig för. hihi

• FruLindberg09

F A M E skrev 2009-04-22 08:48:26 följande:

Jag är så sjukt less på detta vabbande jämt och ständigt. Men nu är h*n frisk så i morgon är de dagis tack och lov. När de gäller magsjuka så måste vi hålla barnen hemma minst 48 timmar efter sista kräkningen. Jättebra om alla håller till de också. Med syskon med i bilden så håller vi de väldigt strikt på de
    Bra där! tänk om alla föräldrar kunde tänka så! Magsjuka har gått runt runt denna termin pga av ego föräldrar *morrar*

Jag är oxå hemma idag med min lilla! Hon måste bara bli frisk tills på fredag för då bär det av till Tyskland med min blivande ska bli så skönt! undrar ni vad vi ska göra där? inhandla något till bröllopsfesten *harkel*
  • F A M E
    FruLindberg09 skrev 2009-04-22 10:30:54 följande:
    F A M E skrev 2009-04-22 08:48:26 följande:Bra där! tänk om alla föräldrar kunde tänka så! Magsjuka har gått runt runt denna termin pga av ego föräldrar *morrar*Jag är oxå hemma idag med min lilla! Hon måste bara bli frisk tills på fredag för då bär det av till Tyskland med min blivande ska bli så skönt! undrar ni vad vi ska göra där? inhandla något till bröllopsfesten *harkel*
    OOOOO vad du/ni är olagliga ;-D Vi ska också åka ner ev i början på juni är de tänkt. Bra att ni åker förre så kan vi få lite tips ifrån er.
  • Greta 1980

Vi var i Tyskland i helgen som var, i Kiel
    Jättebra!
    Stort utbud och ruggit bra priser.
    Vi köpte allt för ca 7000:- räknade ut att i Sverige skulle det gått på 17000:-!
    Sedan får man ju lägga till för resan ca 2000:- men iallafall.
    Så åk, ni kommer att bli nöjda.
    MEN bubbel är billigare här hemma, så spar och fixa det här.!

• F A M E

Greta 1980 skrev 2009-04-22 13:59:01 följande:

Vi var i Tyskland i helgen som var, i KielJättebra!Stort utbud och ruggit bra priser.Vi köpte allt för ca 7000:- räknade ut att i Sverige skulle det gått på 17000:-!Sedan får man ju lägga till för resan ca 2000:- men iallafall.Så åk, ni kommer att bli nöjda.MEN bubbel är billigare här hemma, så spar och fixa det här.!
    Superbra att veta Greta, ska vidrarbefodra detta till sambon min. Idag har jag varit in och hämtat mina underkläder samt smycket. Var förbi kupan röda korset och sökte efter stora gamla vita linne dukar men dom hade inga inne just nu.
  • F A M E

Vart hittar man bröllopsböcker? Sådan där man ska skriva i, hittade en på nätet som heter bröllopsboken där gästerna få fylla i om sig själv osv. Men jag orkar inte beställa över nätet hela tiden

• monkay

Finns några olika på Akademibokhandeln tror jag. Men jag beställde på Adlibris, för det var mkt billigare
    F A M E skrev 2009-04-22 14:36:26 följande:

Vart hittar man bröllopsböcker? Sådan där man ska skriva i, hittade en på nätet som heter bröllopsboken där gästerna få fylla i om sig själv osv. Men jag orkar inte beställa över nätet hela tiden
  • Igia

Hej på er!

Vad ska ni ha för bubbel till brudskålen? Är inte så hemma på det där med bubbel...

Greta: Hur mkt handlade ni och vad? Vi ska oxå åka ner i sommar men vi tar det på vägen hem från semestern... Vi har räknat lite på hur mkt men har inte riktigt bestämt vad vi ska ha för nåt.

• F A M E

Kan ni gå in på denna sida jag länkar och hjälpa mig med att välja hårnålar. Får 1 förpackning gratis efter som de har blivit fel i min skoleverans.

www.pernillasbrudbutik.se/butik/index.php

Brudklänningen har massa vita pärlor i sig så de är dem jag tittar på. Men ska de vara dem på spiral eller bara raka?

Vad tycker ni?

Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!