• Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!
  • F A M E

Idag ska jag åka in till viktoria och vivivs underklädesbutik med klänningen. Sen ska jag nog gå på stan för att leta vinrött siden band. Ev åka till hefa för att kolla upp underkjolar, kolla vilken som passar bäst osv. Bra att ha lite tid på sig att själv.

• Sobeit

jacobsen:
    Vilken underbar dag! Nu är snart all väntan över .....

Mois81:
    Jag håller med dig om att det kostar en del att fixa hår o make up ute. Men detta blir min lyx. Jag har en enkel ring och brudklänningen kom jag oxå undan billigt med. Och eftersom jag är så otroligt dålig på att unna mig egentid så har jag tur som har en blivande man som tycker att vi ska ta denna kostnad. Att jag ska få känna mig ompysslad för en gångs skull. hihi

F A M E:
    LÅter som du ska ha en fullkomligt underbar barnfri dag! Hör gärna av dig om du hittar vinröda band. Vore kul att se om du hittar rätt modell på underkjol. Intressant att se vad det blir liksom. Hoppas du har möjlighet att prova en med ringar o tyll över. För passar en sån så vet du var du kan vända dig. hihi

Idag ska vi in till Brantings konditori och bestämma bröllopstårtan. Det ska bli så himla kul! hihi I nuläget är vi uppe i 49 vuxna inkl oss. Och bland gästerna finns det 1 glutenintolerant, en laktosintolerant och tre mjölkproteinallergiska. Så vi kommer att ha en tårta vid sidan om som är för denna grupp.

• Soff80

Hej!
    Gifter oss den 30 maj, så det är inte så långt kvar nu... Längtar!!
    Måste bara tipsa... Om det är ngn så letar efter brudskor så kolla in Norrmans skor (vaksalagatan). Köpte brudskor där idag, spetsiga av märket Celllini.

• Midsommarbrud09

HeJ!

Var och träffade fotografen igår vid kyrkan, för att tillsammans kika ut bra ställen att ta foton på. Känndes jättebra! Seriös, trevlig och duktig! Kommer att bli super!
    2 månader kvar.....

• Hawaiiii

Ni som bor här i Uppsala, var köper ni vin & sprit till bröllopet? Vi funderar på att köpa vinet, rött, vitt, mousserande på systemet (eftersom man kan lämna tillbaka om det blir över) och beställa öl, cider, sprit på någon internetaffär. Billigast är det ju såklart i Tyskland, men det är ju en lång bit att åka..

Hur kommer ni andra göra? När vi räknar ihop allt blir det över 10000kr :O

• Sobeit

Hawaiiii:
    Vi komemr att köpa allt på Systembolaget. Just för det du säger: det som är oöppnat och man har kvar kvittot, då kan man lämna tillbaka det.

• Igia

Nu har jag lagt upp bilder på våra inbjudningskort för den som vill se. Nästan alla fick olika tapet till kuverten men det skulle bli många kort om jag fotade alla

• Hawaiiii

Vi kommer köra på vita färska rosenblad :) Men vill du ha ris fungerar väl vanligt ris, puffar eller format ris.

Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!