• Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!
  • FruLindberg09

Ja Nina är jätte duktig!

Sen är Katrin på salong Panzel riktigt duktig *tipsar*

Idag har jag beställt min ring wiiiiiiiiiiii

• koki

Hejsan! Jag hoppar in här!

Vi gifter oss den 11 juli -09!

Vi är mitt uppe i planering om brudbukett, tårta och inbjudningskort just nu.

• roro1

var förbi "frisörerna" igår och det va ju superdyrt! uppsättning från 3000kr..lite väl bra för min plånbok iaf:)
    gick förbi ett ställe som hette hår och häpna..nån som har nån erfarenhet av det stället??

• Hawaiiii

Jag betalar ca 3200kr på creative för hår och smink, och tärnans enklare hår & smink. Helt ok tycker jag!

• 20090822

Jag klippte mig på Hår&Häpna innan, var mycket nöjd. Men slutade eftersom det blev för dyrt...

• koki

Har dom stängt nya gamla ikea helt och hållet nu?

• mia8

Jag betalar ca 2500 för provuppsättning, uppsättning, hjälp med sminkning till både mig och tärna och tärnas håruppsättning. Det tycker jag känns ok om man tittar på priserna på stan. Och det känns som att de kommer bli bra. (Lilla My)

• F A M E

Nu har jag lagt in bilder på min brudbukett. I ena bilden så finns den 1 vit blomma, den skall vara vinröd istället.

Så vita Callor, ranukler grönt gräs bundet med vitt siten bans och vita pärlor.

• jacobsen

Åh vilken underbar dag! Nu är vi i Uppsala, har provsmakat menyn, träffat frisören,vart inne på HotellUppsala och kollat sviten vi bokat, haft genrep i kyrkan, träffat solisten! Imorgon är det bara 2 veckor kvar :) Jippie

• Mois81

Så skönt nu har våra inbjudningar nått våra gäster och redan har några tackat ja =)

Att lägga ner 3000:- på frisör är helt otänkbart för mig, lägger mycket hellre de 3000 på några x-tra stenar i min ring, den skall jag ju ändå ha resten av mitt liv.
    Tycker att det är sjukt dyrt med smink och hår i den här stan, bara för att ordet bröllop kommer upp så tar de ut hutlösa pengar. Nej själv har jag en kompis som skall sminka mig, och håret tänkte jag försöka få någon att fixa också. Kommer visserligen inte ha någon avancerad friyr, tänkte kanske halvupp satt med lockar och lite vita pärlor i.

Någon som har tips på vart man kan hitta bra underkläder samt smycken (halsband + örhängen)

Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!