• Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!
  • F A M E

Jag hoppas de nu har varit hos gammel tanten som bor tvärs över vägen och frågat om lån av linnedukar. Så nu har jag så de räcker för alla borden.

De känns så super att veta att de verkligen finns till alla borden nu. Har bara kvar lite pappersduk honörsbordet så att inte fötterna syns, samt lite glas och lakan till stolarna.

Hur går de för er andra då? i eran planering?

Håller på att leta efter lite personal för att fixa våran catering, den biten känns värst dock.

• brud2009

Nu har vi äntligen fixat barnvakt att ha med till våra barn under hela bröllopsdagen och kvällen, så skönt!!!!!!! Frågan är nu bara vad man ska betala:-/
    Imorgon ska jag klippa mig och göra provuppsättning, ska bli jättekul. Pirrar faktiskt lite i magen....

• F A M E

Igår kväll fick jag mailet att mina skor äntligen är skickade. Började smått fundera vad dem hade tagit ivägen, då de stog att varan var på väg.

De är lite jobbigt att veta vad man ska ta för betalt. Vi håller på att funderar vad dem som ska fixa cateringen ska ha för betalt.

• FruLindberg09

åhh jag har sån skobeslutsångest! vet verkligen inte vad jag vill ha! det får inte vara för spetsigt helts inte öppen tå, stängd häl. Inte för höga. Gärna någon annan nyans en kritvita. Hu vad jobbigt! I-landsproblem jag vet men ack så jobbigt...

• F A M E

Har precis fått hem mina fina skor och så är dem förstora för mig.

Nu måste jag jö skicka tillbaka och börja om från början igen med en ny väntan på ca 6 veckor. Gillar inte sånt här alls.

• Igia

Vad jobbigt. Vem har du beställt av? Jag väntar oxå på mina skor och hoppas att de passar. Hon ville man skulle ta mått på sina fötter så att det skulle bli rätt... Håller tummarna för det då.

F A M E skrev 2009-05-08 22:11:28 följande:

Har precis fått hem mina fina skor och så är dem förstora för mig.Nu måste jag jö skicka tillbaka och börja om från början igen med en ny väntan på ca 6 veckor. Gillar inte sånt här alls.
  • Hawaiiii

Idag har jag lämnat in min klänning till sömmerskan för att fixa snörning i ryggen, sy in den lite och lägga upp den. Om 3 veckor kommer underkjolen och sen är det bara underkläder kvar!

• F A M E

Hur går de för er tjejer, de är ganska tyst i tråden nu?

Vad har ni kvar att fixa? innan ni är så gott som klara?

Vi inväntar de sista personerna som är kvar på OSA. Då, ska vi ska inhandla all dricka & fest maten på kvällen. Antalet personer till buffen ska anmälas. Provduka i lokalen med alla dukar så att vi ser hur de verkligen kommer att se ut.

Lite inhandling ifrån ikea kvar som lakan & lite annat små och gott.

Ska till frissan nästa onsdag för att prov sminkas & kolla frisyren. Väntar på sambon kläder att komma, min festklänning kommer i mitten på juni. Skorna ska jag skicka tillbaka & beställa 1 str mindre.

Vi ska betala in i slutet på juni 1500, för att få efternamnet att trädad ikraf. Efter som dom gör

Festprogrammet har vi kvar samt all bordsplacering. Letar fortfarande efter 2-3 st tjejer som ka hjälpa till med serveringen. Dem vi har tillfrågat har inte sagt något slut giltigt ännu.

• F A M E

Vi ska betala in i slutet på juni 1500, för att få efternamnet att trädad i kraft. Efter som dom gör en utlysning i alla tidningar om att vi byter efternamn osv. tar ca 2 månader att få klart, men efter som vårat efternman är fortfarande hemligt så vill vi inte att dem ska se de i tidningen innan vi har gift oss.

Många spekulationer om vad vi ska osv.

• F A M E
    FruLindberg09 skrev 2009-05-07 10:29:22 följande:
    åhh jag har sån skobeslutsångest! vet verkligen inte vad jag vill ha! det får inte vara för spetsigt helts inte öppen tå, stängd häl. Inte för höga. Gärna någon annan nyans en kritvita. Hu vad jobbigt! I-landsproblem jag vet men ack så jobbigt...
    Hadlade mina ifrån pernillasskobutik på nätet jättefina, assköna dock 1 str för stora.
Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!