• Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!
  • Sobeit

Igia:
    Jo, det var min klänning.

Hon på Bröllopsgården är verkligen bra. Både jag och sambon är nöjda.

• Sobeit

Jag är så himla nöjd! Har hittat gardinerna till festlokalen för 20 :-/par! hihi

Så nu är det bara bordsdukarna som saknas!

• Igia

Det var inget dåligt klipp du gjorde där...

Sobeit skrev 2009-05-13 12:01:29 följande:
    Jag är så himla nöjd! Har hittat gardinerna till festlokalen för 20 :-/par! hihiSå nu är det bara bordsdukarna som saknas!
  • Sobeit

Igia skrev 2009-05-13 12:50:05 följande:
    Det var inget dåligt klipp du gjorde där...

Nä, det känns helt underbart faktiskt! hih

• F A M E

Tjihoooooo min festklänning är på väg hem till mig nu

vi hade räknat med att den skulle komma i mitten på juni, med tanke på deras tids angivelser. Hoppas att dem inte får jobba ihjäl sig på denna fabrik.

Ska bara skicka tillbaka skorna och beställa nya fast 1/2 str mindre

• Igia

Det rullar på. Ska bli roligt att få se hur din klänning blir, mina kommer inte att komma förräns i början av juli...

Vilka skor har du beställt från Pernilla?

• brud2009

Har idag fått hinderprövningen tillbaka, gick jättefort! Har oxå fått "favor"påsar som jag budade in på ebay. Känns som jag gjort ett riktigt kap, 40 påsar för 30 kr inkl. frakt, nu ska jag bara lyckas få 40 påsar till
    Sen har jag oxå fått hem 10 000 akryldiamanter som jag oxå köpt på ebay, blev kanske inget kap men inte så dyrt heller!

Det där med skor känns just nu helt hopplöst men jag ska nog ta och beställa via internet jag oxå även fast jag helst skulle vilja prova innan jag köper, ja ja man får väl chansa lite

• F A M E

Beställde Kia skorna i str 36 först men dem var ganska förstora, ska fixa samma sko men med högre klack samt mindre sko.

Igia skrev 2009-05-13 14:24:55 följande:
    Det rullar på. Ska bli roligt att få se hur din klänning blir, mina kommer inte att komma förräns i början av juli...Vilka skor har du beställt från Pernilla?
  • F A M E

På Pernilla kan man beställa fotstr dvs man mäter fötterna och får skorna mera mått anpassad, om man vill.

• monkay

Idag fick jag hem mina festklänningar De var verkligen supersnygga och välsydda. Blev nästan förvånad hur välsydda de var, var lite skeptisk innan om jag ska var ärlig

Tyvärr är min lite för liten i ryggen, men bara lite så ska nog kunna få på den i aug när jag ska använda den....
    Nu blir det till att tugga sallad..hehe!

Fick hindersprövningen igår...nu blev det helt plötsligt verkligt! Kul!

På Lördag ska vi provsmaka vår catering, hoppas den smakar bra

Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!