• Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!
  • kaif

Är det någon av er som gjort/tänkt göra en ansiktsbehandling i Uppsala innan bröllopet? Var har ni varit och vad kostade det?

Jag har bokat frisör nu Och börjat titta på ringar, allting går långsamt framåt men ack så mycket kvar...

• F A M E

Är så super glad, min klänning har landat i sverige för ca 1 timme sedan. Samt gått igenom tullen utan problem vad jag kunde se.

Så senast idag ev imorgon har jag den Tjihooooo

• Igia

Jag har beställt mina från matildas fest. Hon har samma märken som pernillas och man skickar även sina mått till henne så beställer hon från kina....

• Hawaiiii

Jag ska testa en Womens luxury treatment på Uppsala Spa nästa vecka och se om det är bra. Är det fräscht och bra så gör jag nog även händer, fötter och ansikte där innan bröllopet.

Fick reklam i brevlådan från Salong Aprikos, 370kr för ansiktsbehandling, verkar ju helt ok

kaif skrev 2009-05-13 21:05:09 följande:
    Är det någon av er som gjort/tänkt göra en ansiktsbehandling i Uppsala innan bröllopet? Var har ni varit och vad kostade det?Jag har bokat frisör nu Och börjat titta på ringar, allting går långsamt framåt men ack så mycket kvar...
  • Hawaiiii

360 skulle det vara tillochmed...

• kaif

har skummat lite men de flesta andra verkar kosta runt 600kr

• Hawaiiii

ja, på uppsala spa var dom dyra. Någon som testat Sawadee Massage? Riktigt bra priser! Funderar på att boka en tid till nästa vecka.

• Igia

Mina skor har kommit till sthlm. Skickas till mig i bröjan på nästa vecka. Ska bli riktigt spännande å se om de passar och ser ut som jag tror att de gör

Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!