• Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!
  • Sobeit

Jag håller nu på med följande:
    - de sista 20 servettringarna (blir klara inom 1 h)
    - ska sätta fast tyget i resväskan så är den klar sedan, den fick sitt sista lager lack igår
    - har skickat efter tygprover till borsdukarna
    - vi har bestämt dukningen en gång för alla så allt sånt ska inhandlas i juni
    - letar fortfarande spetsgardiner till lokalen
    - bordsplaceringen är klar
    - barnvakter fixat
    - stora tjejernas näbbklänningar klara
    - har ett band o lite pärlor att fästa på lilla näbbklänningen så är den oxå klar
    - ett preliminärt vigselprogram är klart

Imorgon ska vi träffa vår präst för vigselsamtalet och samtidigt kolla på kyrkan som vi ska vigas i. =)

Så ligger läget hos oss!

• missbilly

Hej uppsala tjejer!!
    Här är en brud med panik!!
    Tänkte kolla om nån av er skulle kunna hjälpa mig med en grej.
    Det är så att jag har planerat att ha Ikeas FLYN LILL i lila som löpare, men de är slut både i Gävle och Sundsvall (bor i Söderhamn). Kommer ha svårt att ta mig ner till uppsala innan bröllopet (23 maj) och undrar om någon kan hjälpa mig!?!?!?
    De var så snäll och la undan åt mig tills imorn, så är det någon som ska på Ikea imorn som kan tänka sig att köpa de åt mig och skicka??? Sätter givetvis över pengar med en gång i så fall!!!

Oj blev lång... hoppas ni orkar läsa! =)

• Mois81

Någon som har tips på fina hårpärlor som man kan köpa i Uppsala*??

• monkay

Jag har hittat jättefina på tiaror.se som jag ska köpa. Bra pris var de oxå tycker jag

Dessutom bor hon tydligen i Uppsala, så man kan ju åka dit och kika på dem innan man beställer.

• Hawaiiii

Vad har man kvar då?

Provsmaka menyn hos Lena på Taket..lite dåliga på att höra av sig tycker jag

Prova underkläder på KungsBH'n eller Vivi&Viktoria

Hämta klänningen på Gottsunda Saxen

Träffa fotografen och gå igenom detaljer

Träffa sminkös och frisör på Creative

Göra festprogram klart

Provduka på plats

Fixa musik

• F A M E

Nu har jag fått hem klänningen, så nu passar underkjolen. Hon sydde ett veck på ca 4 cm så att inte underkjolen sticker fram under själva klänningen.

Fick så mycket beröm för klänningen, känns så toppen just nu.

• F A M E

Önskade att jag skulle kunna hjälpa dig men som tids schema ser ut i morgon så passar de dock inte. Annars så hade jag kunna gjort de åt dig.

missbilly skrev 2009-05-12 15:40:07 följande:
    Hej uppsala tjejer!!Här är en brud med panik!!Tänkte kolla om nån av er skulle kunna hjälpa mig med en grej.Det är så att jag har planerat att ha Ikeas FLYN LILL i lila som löpare, men de är slut både i Gävle och Sundsvall (bor i Söderhamn). Kommer ha svårt att ta mig ner till uppsala innan bröllopet (23 maj) och undrar om någon kan hjälpa mig!?!?!?De var så snäll och la undan åt mig tills imorn, så är det någon som ska på Ikea imorn som kan tänka sig att köpa de åt mig och skicka??? Sätter givetvis över pengar med en gång i så fall!!!Oj blev lång... hoppas ni orkar läsa! =)
  • Sobeit

missbilly skrev 2009-05-12 15:40:07 följande:
    Hej uppsala tjejer!!Här är en brud med panik!!Tänkte kolla om nån av er skulle kunna hjälpa mig med en grej.Det är så att jag har planerat att ha Ikeas FLYN LILL i lila som löpare, men de är slut både i Gävle och Sundsvall (bor i Söderhamn). Kommer ha svårt att ta mig ner till uppsala innan bröllopet (23 maj) och undrar om någon kan hjälpa mig!?!?!?De var så snäll och la undan åt mig tills imorn, så är det någon som ska på Ikea imorn som kan tänka sig att köpa de åt mig och skicka??? Sätter givetvis över pengar med en gång i så fall!!!Oj blev lång... hoppas ni orkar läsa! =)

Hej! Jag kan hjälpa dig! Då får jag en orsak att gå på nya IKEA oxå. hihi

• missbilly

FAME o Sobeit: Tur att det finns så underbara o hjälpsamma människor här på BT
    Sobeit: Har inboxat dig mitt nr så vi kan pratas vid!

• Igia

Vi bokade kläder till sambon igår på bröllopsgården. Hon var lika trevlig som ni sagt. Jag tror hon nämde dig Sobeit, visst är det din klänning hon ska sy in? Kom in på att jag beställt min klänning från Kina... Vågade knappt säga det först men det var ju ingen fara

Skönt att ha alla kläderna klara. Tror jag iaf haha! Min och tärnornas har ju inte kommit än...

Vi ska åka upp en sväng till sundsvall över Kristi himmel och göra klart en del saker om det är så att de ha tid att träffas oss såklart.

Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!