• Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!
  • F A M E

Fick hem festklänningen kl 15, provade den igår kväll efter jag kom hem ifrån jobbet. Så super fin är den, dock så är den alldeles för lång för mig. Ska se om min sömerska kan sy upp den åt mig. annars får jag lämna in den till mäster Arne och se om ha kaske kan hjälpa mig.

Mina skor försöker jag retunera & mailade pernilla för lite info om ny beställning. Men hon svara inte på mina mail alls sedan 3 dagar tillbaka. Känns inte bra i magen, tycker hon verkade vara så super bra & trevlig.

• F A M E

Nu har jag beställt bröllopsboken där våra gäster kan skriva kort om sig själva osv.

Väntar också på att prästen skall höra av sig så vi vet vem vi får nu. Börjar vilja kunna planera för all info blad som skall tyckas osv. för de så snart som möjligt.

Sen i helgen så ska jag kolla lokalen vi har bokat om vi kan få kontroll duka. Och så måste jag kolla så att dem har skrivit upp i almanackan att vi skall vara där och ta bort lördag då vi inte behöver den.

• kaif

har ni alla bestämt florist? Jag har inte det

• Sobeit

F A M E skrev 2009-05-15 15:28:04 följande:
    Nu har jag beställt bröllopsboken där våra gäster kan skriva kort om sig själva osv.Väntar också på att prästen skall höra av sig så vi vet vem vi får nu. Börjar vilja kunna planera för all info blad som skall tyckas osv. för de så snart som möjligt.Sen i helgen så ska jag kolla lokalen vi har bokat om vi kan få kontroll duka. Och så måste jag kolla så att dem har skrivit upp i almanackan att vi skall vara där och ta bort lördag då vi inte behöver den.

Var har du beställt den? *nyfiken* Jag har letat och letat och hittar inte någon som känns speciell.

• F A M E
    kaif skrev 2009-05-15 19:10:34 följande:
    har ni alla bestämt florist? Jag har inte det
    yes vi kör på flower4you-lotta.se

ska se om jag hittar engån bra länk sobeit.
  • brud2009

Fick idag veta vem som blir vår präst och vi fick prästen som döpte vår yngsta dotter (som vi önskat), känns jättebra!
    Beställde skor i går men då jag önskade om att få dem tidigare än vad de har i lev. tid (måste ju chansa lite) ringde hon mig. Berättade att hon hade ett par skor i lager som hon trodde skulle passa mig så nu ska sambon hämta de på måndag. Hoppas nu bara att de verkligen passar!

• Midsommarbrud09

Ja, då har man blivit "hippad"!! Mina vänner bjöd på en underbar dag med olika aktiviteter; glasblåsning, picknick i det gröna, lacergame, bowling, middag och utgång senare på kvällen.
    Och en massa dricka.....
    Kom hem 3.30 i morse och känner mig fortfarande lite smått påverkad!!

De hade verkligen ordnar allt SÅÅÅ bra det bara kan bli = lycklig!!

• brud2009

Vad roligt, det låter som en väldigt trevlig möhippa!

Midsommarbrud09 skrev 2009-05-17 16:39:00 följande:
    Ja, då har man blivit "hippad"!! Mina vänner bjöd på en underbar dag med olika aktiviteter; glasblåsning, picknick i det gröna, lacergame, bowling, middag och utgång senare på kvällen.Och en massa dricka.....Kom hem 3.30 i morse och känner mig fortfarande lite smått påverkad!!De hade verkligen ordnar allt SÅÅÅ bra det bara kan bli = lycklig!!
  • F A M E

ÅÅ vad roligt midsommarbrud, själv har jag kollat upp våran lokal samt lånat en stol så jag kan träna på att knyta lakan. Vill gärna att sånt skall sitta innan dagen förre, och vi ska knyta ca 70 stolar.

Så de ska jag göra ikväll medans sambon bakar in för vårat sista kalas för detta år i våran fam.

Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!