• Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!
  • F A M E
    kaif skrev 2009-05-04 11:40:55 följande:
    hej, vet inte om ni diskuterat detta redan men var beställde ni er tårta och vad kostade den per bit? Någon som har beställt från konditoir savoy?
    Nix vi beställer ifrån fågelsången och får betala 22:- biten då vi ska ha bakelser istället för hel tårta.

Hon kan göra vissa håruppsättningar också men inte allt för avancerat som hon sa. Jag ska ha utsläppt hår som är lockat med pärlor i samt ev ett diadem/tiara.
  • brud2009

Nu har jag bokat tid för manikyr, ansiktsbehandling (tog en ryggmassage oxå), pedikyr samt klippning med provuppsättning, Känns såååååå skönt!!!!
    I morgon ska jag försöka mig på att hitta MINA skor samt leta till barnen.

• Timba

Hej!

Någon som känner till ett billigt ställe i Uppsala där man kan trycka upp inbjudningskort?

//Timba

• F A M E

Sitter och lägger våran budget och inser att de kommer att skena lite, men samtidigt är de mycket jag har strököpt. De största utgifterna är ju ändå maten och drickat.

Hur länge kan man bunkra läsk typ coca cola. funderar på att handla de till midsommar. Då har dem ju bra erbjudan typ 10 för 100:- osv. vad tror ni?

• Igia

Läsk har rätt bra hållbarhet. Vet ibland när vi har köpt till våra fester så kan vi ha köpt till vårfesten i april och det som blir över kan vi spara till årsfesten i november... Men det står ju på de, men det var ett bra tips. Det ska jag komma ihåg

F A M E skrev 2009-05-04 22:22:51 följande:

Sitter och lägger våran budget och inser att de kommer att skena lite, men samtidigt är de mycket jag har strököpt. De största utgifterna är ju ändå maten och drickat.Hur länge kan man bunkra läsk typ coca cola. funderar på att handla de till midsommar. Då har dem ju bra erbjudan typ 10 för 100:- osv. vad tror ni?
  • F A M E

Hade de för mig. Då ska vi bunkra på läsk när väl den tiden kommer.

Imorgon är jag ledig själv hemma, då ska jag lämna bort min klänning & underkljolen så att de är fixat. Hoppas på att skorna kommer idag bara annars så gör de inget. Huvudsaken är att klänningen & kjolen passar varandra, skorna ta vi senare.

Igår var jag och hämtade våra vaser som jag ska köpa av grannen ifrån deras bröllop. Samt så skulle vi få köpa deras champangeglas 36st. Dem hade även vinglas men de måste jag kolla idag hur många vi har själva. Innan jag bestämmer de, måste över till lokalen igen för att göra en riktigt provdukning så att allt klaffar. Och även kolla upp de dagar vi har bokat igen, förhoppningsvis kan jag ta bort 1 dag. Tror jag bokade 3 dagar, nu behöver vi bara 2, onödig att ha 1 extra dag.

Igia skrev 2009-05-04 22:34:27 följande:
    Läsk har rätt bra hållbarhet. Vet ibland när vi har köpt till våra fester så kan vi ha köpt till vårfesten i april och det som blir över kan vi spara till årsfesten i november... Men det står ju på de, men det var ett bra tips. Det ska jag komma ihåg F A M E skrev 2009-05-04 22:22:51 följande:
  • Timba
    cake73 skrev 2009-05-04 20:43:51 följande:
    Om du vill ha en egen design kan du vända dig till www.lailastryckdesign.se, de trycker även servetter mm till bra priser.
    Tack! Ska kolla dem!

Kom ju på att jag bara behöver en laserskrivare egentligen...Är det billigare att lämna för kopiering då kanske?
  • F A M E

Idag har jag hittat mina/våra ljus, fanns på Willys på kungsgatan. Riktigt mörka vinröda långa ljus nästan lite lila stuk. Skitsnygga.

Håller på att buffra in vinglas åt oss, grannen hade bröllop förra året ska köpa en del av hennes uppsättning.

Ska klippa håret islutet av Maj, typ säkert 1 1/2 år sedan sist. Jättedålig på att pria mig själv då da.

Ikväll när barnen sover ska vi prov duka här hemma med de vi har nu för att se att allt klaffar eller om de är något som skall byta ut.

• Igia

Vad duktiga ni är allihop på att provduka. Jag bara antar att det kommer att bli bra

Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!