Hade de för mig. Då ska vi bunkra på läsk när väl den tiden kommer.
Imorgon är jag ledig själv hemma, då ska jag lämna bort min klänning & underkljolen så att de är fixat. Hoppas på att skorna kommer idag bara annars så gör de inget. Huvudsaken är att klänningen & kjolen passar varandra, skorna ta vi senare.
Igår var jag och hämtade våra vaser som jag ska köpa av grannen ifrån deras bröllop. Samt så skulle vi få köpa deras champangeglas 36st. Dem hade även vinglas men de måste jag kolla idag hur många vi har själva. Innan jag bestämmer de, måste över till lokalen igen för att göra en riktigt provdukning så att allt klaffar. Och även kolla upp de dagar vi har bokat igen, förhoppningsvis kan jag ta bort 1 dag. Tror jag bokade 3 dagar, nu behöver vi bara 2, onödig att ha 1 extra dag.
Igia skrev 2009-05-04 22:34:27 följande:
Läsk har rätt bra hållbarhet. Vet ibland när vi har köpt till våra fester så kan vi ha köpt till vårfesten i april och det som blir över kan vi spara till årsfesten i november... Men det står ju på de, men det var ett bra tips. Det ska jag komma ihåg F A M E skrev 2009-05-04 22:22:51 följande: