• Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!
  • F A M E

YES, hoppas bara att den är så vacker när den kommer hem. Man får ju inte se några bilder på den ifrån Landy

Men de är bra att bita ihop och invänta till nästa veckas slut för då kommer den ev. Samt be till ovan att den blir så bra som jag vill att den skall vara.

• mia8

Hej alla! Nu rullar det på ordentligt! I måndags var jag och provade min klänning igen..snart färdigsydd...den sitter perfekt. Jag kommer känna mig som en prinsessa! Och igår var våran tänkta Dj här. Han verkar jättebra och proffsig! Verkar förstå precis hur vi vill ha det! Känns tryggt. OCH nu kommer jag precis ifrån min frisör! JAPP jag har hittat en! Det blir från salong Lilla My. Henrietta tar 500 kr i timmen och räknar med att jag behöver tre timmar. Känns mycket överkomligt. Hon hjälper även till med smink. Jag kände att hon var jättebra. Det är konstigt men sånt känns nästan i magen... Nu är vi påväg till Kaplansgården. Vi ska mäta bord och kolla igenom porslin och glas. Om två veckor kommer testmenyn och sen ett möte med cateringfirman om serveringspersonal! Det rullar verkligen på...Puh! Men såååå kul! Kram på er!

• 20090822

mia8: Vad roligt att allt funkar bra! Måste fråga om din klänning. Syr du upp den här i Uppsala någonstans? Var? Vad kostar det? Jag är sugen på att sy upp min klänning också...

• F A M E

de ända jag absolut har förträngt är blommbuketten. Måste man ha sånt?? Tänkte efter som jag och sambon går ju in tillsammans.

hmmmmm, kanske kan binda 1 själv ha ju sett hur andra har gjort.

• Sobeit

F A M E:
    Jag kommer att binda min egna bukett.

• Greta 1980

Min mor kommer att binda min samt tärnornas buketter

Självklart är det väl inget måste att ha bukett, alla gör på sitt sätt.
    Vill du inte ha det, så skippa det. Det är ER dag!

• Sobeit

F A M E:

Håller med Greta 1980.

Och passar på att tillägga at jag även gör mannens blomma o näbbarnas små buketter.

• Sommarliv

en till som fixar med blommorna själv.. fick lära mig lite sånt när jag gick i skolan.. så nu ska man använda kundskapen..

• F A M E

Ja men ni som har sett min klänning vilken blom sort ska jag ha då, har ingen blomma som är direkt super vacker i mina ögon. Men tycker ändå att rosor är lite tråkigt.

• F A M E

tänkte först på n röd kallas blomma men dem är ju så dyra.

Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!