• Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!
  • Sommarliv

Japp,
    Men snart är man i mål..

Sobeit skrev 2009-03-03 11:03:50 följande:

Det är så speciellt att ha ringen hemma nu. Tur egentligen att jag inte kan ha den utan problem redan nu. Då skulle jag ju springa konstant o prova den hela tiden. hihi
  • Sobeit

Sommarliv skrev 2009-03-03 11:08:19 följande:
    Japp, Men snart är man i mål..

Ja. Och jag längtar såååååå. Sa till mannen igår att snart är jag Lena Isaksson. Jaha, svarade han. Hur känns det då? Jo, svarade jag. Det är pirrigt i magen och såååå spännande. Och vi har ju snart varit tillsammans i 11 år, emn ändå är det så speciellt. hihi

• Sommarliv

Visst är det härligt..
    Fästmannen kommer att ta mitt efternamn och barnen har det redan..
    För vi är mer ovanligt..

• Sobeit

Sommarliv skrev 2009-03-03 11:32:09 följande:
    Visst är det härligt.. Fästmannen kommer att ta mitt efternamn och barnen har det redan.. För vi är mer ovanligt..

Jo, visserligen är mitt efternamn mer ovanligt än mannens. Men han vill inte byta bort sitt efternamn. Och eftersom barnen redan bär hans efternamn och jag vill ha Familjen XX så blir det jag som byter. Det blir ett riktigt svensson-namn jag får för resten av livet. hihi

• F A M E
    Sobeit skrev 2009-03-03 10:30:40 följande:
      Vi fick hem våra vigselringar igår. Mannens ring satt perfekt. Min var lite för tight. men det är ju några månader kvar så bara mina sista gravidkilon försvinner så kommer den att sitta perfekt. Det är 4 kg så det gör rätt stor skillnad på mina fingrar. Men ack så vackra de var. Vi betalar totalt 5311 :- för ringarna vi köpte från Vigselbutiken. I vanlig butik så hade det gått på det dubbla.
    Gösses vilket bra pris ni fick, är de samma ring som oss??? Här satt min som en smäck medans sambons var lite för liten. Men dem skulle fixa de åt oss innan veckan var slut. Jag som tyckte vi hade fått ett kap i pris.
  • Sobeit

F A M E skrev 2009-03-03 22:53:09 följande:
    Gösses vilket bra pris ni fick, är de samma ring som oss??? Här satt min som en smäck medans sambons var lite för liten. Men dem skulle fixa de åt oss innan veckan var slut. Jag som tyckte vi hade fått ett kap i pris.

Alltså, min ring gick på strax över 3800 :- och mannens på ca 1300 :-. Han har en vanlig slät guldring och jag har samma ring som du.

• Sobeit

F A M E skrev 2009-03-03 22:53:09 följande:

Så de skulle korrigera din mans ring på den butik ni köpte ifrån. Köpte inte ni från en butik via nätet? *fundersam*

• F A M E
    Sobeit skrev 2009-03-03 23:49:33 följande:
      Så de skulle korrigera din mans ring på den butik ni köpte ifrån. Köpte inte ni från en butik via nätet? *fundersam*
    jopp men sambon skickade ner den via sitt företag som har försäkring för saker till et minsta värde av 5000:- Så de ska nog funka.

Aha sambon tog samma som du coh jag fast utan stenar då förstås.
  • Sobeit

F A M E skrev 2009-03-04 13:19:33 följande:
    jopp men sambon skickade ner den via sitt företag som har försäkring för saker till et minsta värde av 5000:- Så de ska nog funka.Aha sambon tog samma som du coh jag fast utan stenar då förstås.

Min karl ville inte ha någon annan ring än en vanlig hederlig slät ring. Men han kommer däremot att bära två ringar. Både sin förlovningsring och vigselringen. Han vill inte sluta bära förlovningsringen för att vi gift oss. Han tycker att den blivit en del av honom nu. hihi

• Mois81

Min blivande skall också ha två ringar, men jag kommer att sätta in tre stycken diamanter i hans ring ( på kortändan eller vad man skall säga) som kommer bli som en "morgongåva" från mig. Själv så kommer jag bära tre stycken ringar totalt.En smal mellanring med diamanter i och sedan kommer jag ha en liknande till ring som min förlovningsring fast även den med lite bling bling i. Vi kommer köpa våra ringar från Rolf Isaksson.

Någon som har bokat något fin bröllopssvit i U-a till ett någorlunda bra pris?

Svar på tråden Uppsalabrudar - del 3!