• Igia

September 2009 del3

Här kommer fortsättningen på bröllopsplanering för september 2009!

Vår gamla tråd finns här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3176453.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 12:52
    Datum:

TesshjärtaFred 5/9
    thildamy 9/9
    MyandErlend 12/9
    gosbruden 12/9
    ElinDLB 12/9
    Igia 19/9
    Rebellen75 19/9
    alltidvi 26/9
    Trudilutt 26/9
    Carolaj83 26/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 13:19

CaSan 5/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-03 02:53

miamedknuff 5/9

• Svar på tråden September 2009 del3
  • carolaj83

nu har jag lagt ut min klänning på tradera, måste sy om den om den skulle passa, har kommit fram till att istället köpa ny då dom syr in den efter min kropp....får se vad man hittar på fredag

• Trudilutt

Nu har jag lagt upp en bild på ringarna

• Igia

Jättefina!

Vi håller oxå på för fullt med inbjudningskort. Mest med kuvert faktiskt. Korten har sambon gjort på datorn så de är bara att skriva ut. Kuverten ska jag ju göra av tapet så det blir lite pysseö där kan man säga... Annars är det rätt lugnt. Ska beställa klänning i helgen är tanken.
    Har möte med toastmastern på fredag

Trudilutt skrev 2009-03-31 08:47:57 följande:
    Nu har jag lagt upp en bild på ringarna
  • carolaj83

ju närmare vi kommer ju mer vill folk lägga sig i, känns som folk har åsikter om ALLT!

känns nästan som jag ångrar mig, att vi gifter oss på arlanda o sen åker iväg själva med barnen bara...

men men blir nog bra tillslut, ska försöka att inte bry mig om vad alla säger!

vem som MÅSTE sitta brevid vem på middan, åhhh skit i att komma om de inte passar, blir billigare för oss då

• Igia

Vad tråkigt. Vi har inte så många som lägger sig i(inte så många som vet om än). Vet inte om det är för att de vet att det inte hjälper för de känner oss så bra eller att vi inte har ngr snälla själar som vill "hjälpa"...

carolaj83 skrev 2009-03-31 13:05:12 följande:
    ju närmare vi kommer ju mer vill folk lägga sig i, känns som folk har åsikter om ALLT!känns nästan som jag ångrar mig, att vi gifter oss på arlanda o sen åker iväg själva med barnen bara...men men blir nog bra tillslut, ska försöka att inte bry mig om vad alla säger!vem som MÅSTE sitta brevid vem på middan, åhhh skit i att komma om de inte passar, blir billigare för oss då
  • Sanniis

carolaj83: Vi valde det vita kortet med silverhjärtan på. Tyckte det var så stilrent och fint. Passar även då vårt färgtema är vitt, rosa och silver Hoppas bara att de blir så fina som vi hoppas. Har ni fått era än? Är ni nöjda?

Trudilutt: Kul att det finns bra utbud! Vill du skriva affärernas namn, om du kommer ihåg? Jag har ingen vidare koll på vad som finns.

• AloveU

Hejhej

ja det är många som har åsikter.... Försöker att fokusera på att det är vårt bröllop och alltså vi som bestämmer hur våran underbara dag ska se ut
    Längtar efter att se hur våra beställda inbjudningskort ser ut.
    Någon som har tips på någon bra sida på nätet där man kan se brudbuketter? Ska tärna och näbb har bukett?

• Sanniis

AloveU: Vår brudnäbb och brudtärna ska ha buketter. De ska likna min, men vara mindre. Har tyvärr inget tips på nån sida på nätet.

• carolaj83

Sanniis -nä beställde dom i helgen, väntar på att få se resultatet på mailen men inte ens den har kommit

• Sanniis

carolaj83: Det tar ganska lång tid att få hemskickat från dem. Tror att det tog 2 veckor att få hem save the date- korten. Vi väntar också på att få se resultat på mailen, men det lär väl ta sin lilla stund.

Svar på tråden September 2009 del3