• Igia

September 2009 del3

Här kommer fortsättningen på bröllopsplanering för september 2009!

Vår gamla tråd finns här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3176453.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 12:52
    Datum:

TesshjärtaFred 5/9
    thildamy 9/9
    MyandErlend 12/9
    gosbruden 12/9
    ElinDLB 12/9
    Igia 19/9
    Rebellen75 19/9
    alltidvi 26/9
    Trudilutt 26/9
    Carolaj83 26/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 13:19

CaSan 5/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-03 02:53

miamedknuff 5/9

• Svar på tråden September 2009 del3
  • Igia

Vad skönt!
    Själv betalade jag hur mkt som helst till skatteverket förra månaden...

Ang. inbjudningskort så är de nästan klara för att skrivas ut. Borde börja med kuverten bara... OSA kommer vi ha typ 6aug eller nåt sånt men vi skickar ut nu i april.

carolaj83 skrev 2009-03-24 07:13:07 följande:
    jaaaaaa, överlycklig behöver inte längre oroa mig över ekonomin till bröllopet, både jag och sambon får tillbaka så mycket på skatten att det täcker dom kostnaderna som är kvar
  • september2009bröllop

har deklarationen kommit?!

carolaj83 skrev 2009-03-24 07:13:07 följande:
    jaaaaaa, överlycklig behöver inte längre oroa mig över ekonomin till bröllopet, både jag och sambon får tillbaka så mycket på skatten att det täcker dom kostnaderna som är kvar
  • Rebellen75
    september2009bröllop skrev 2009-03-24 12:30:31 följande:
    har deklarationen kommit?!
    Nej men man ka gå in på deras hemsida och kika, men just nu har de teknisk fel
  • Rebellen75

Guldsmeden ringde idag och berättade att mina ringar är KLARA hoppas de är fina.

Min kompis ringde också och sa att inbjudningskorten är klara och de kostar mig inget Va glad man blir för riktiga vänner.

• TesshjärtaFred

I dag fick jag smyckena som jag har beställt! Det gick på typ en vecka, eller mindre faktiskt. De är verkligen jättefina!
    Jag ska plåta dem när jag får tillfälle och lägga upp bilder. Just nu ligger de gömda hemma eftersom det ska bli en överraskning till blivande maken.

• carolaj83

går att se på deras hemsida om man har e-leg
    pappers deklatationerna skickas ut mellan 19 mars-24 april

• carolaj83

har inte ens börjat kolla på ring än, men vet typ hur jag vill ha den

• september2009bröllop
    carolaj83 skrev 2009-03-24 18:05:47 följande:
    går att se på deras hemsida om man har e-legpappers deklatationerna skickas ut mellan 19 mars-24 april
    de har fortfarande tekniskt fel
  • MyochErlend

Grattis till er alla som får tillbk på skatten..
    jag bor ju i Norge.. och såg till att jag i år skulle betala VÄLDIGT lite skatt under året.. Detta gör att jag befarar att jag blir tvungen att skatta nu... (inte bra)...

Men men iag jag har EN god nyhet.. Det är att igår fick jag skissen på min krona.. Min nya smedvän..:) har vart suuperduktig :) Den var så vacker kronan.. :)
    Så skickade hon med två olika typer av järn så jag ska få vlja vilket jag vill ha :)

Ja.. det var ett sort glädjeämne igår :)

Nu ska jag till skolan*

Ha en fin dag alla :)

• Igia

Här det lugnt på alla fronter... Min sambo är i Åre och åker skidor utan mig Men han kommer hem ikväll

Ska äta midda med vår toastmaster nästa fredag och planera lite. Ska bli kanonskoj!

Svar på tråden September 2009 del3