• Igia

September 2009 del3

Här kommer fortsättningen på bröllopsplanering för september 2009!

Vår gamla tråd finns här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3176453.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 12:52
    Datum:

TesshjärtaFred 5/9
    thildamy 9/9
    MyandErlend 12/9
    gosbruden 12/9
    ElinDLB 12/9
    Igia 19/9
    Rebellen75 19/9
    alltidvi 26/9
    Trudilutt 26/9
    Carolaj83 26/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 13:19

CaSan 5/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-03 02:53

miamedknuff 5/9

• Svar på tråden September 2009 del3
  • carolaj83

idag var jag o dottern på öppna förskolan, vilket ligger i samma lokal där vår fest ska vara så jag passade på att reka massa...kommer inte gå att ställa borden som vi vill ha så just nu verkar de bli långbord, hmmm

satt även o skissade bordsplacering IGEN men gav tillslut upp även denna gång grrrr så svårt vill ju att alla ska vara nöjda ju

har även pratat med prästen och cateringfirman idag

inbjudningskort, hmmm....jag som trodde vi var överens nu börjar vi tveka igen grrrrr

• Rebellen75

Våra inbjudningskort är klara nu, jippi. Så nu måste jag bara gå igenom gästlistan så jag vet hur många som ska tryckas. De blev riktig bra.
    Ska försöka skicka ut dem i början på April

• Trudilutt

jag ska ha en sånhär klänning:

www.jkdress.com/products_detail.asp

Fast inte ifrån jkdress dock utan orginalet

Jag tror att det kommer blir fint... men det återstår att se...

Ska du göra håret själv eller hos en frissa?

Cookie27 skrev 2009-03-16 18:27:18 följande:
    Jag ska också ha utsläppt hår (lockigt) och brudkrona/tiara. :)Skulle inte trivas på något annat sätt känns det som och till klänningen så passar utsläppt hår allra bäst.Vad ska du ha för klänning?
  • ankii

jag har gjort det bakvänt, tackkortens design är klara... men inget av de andra pysslet... mindre bra.. haha

• Trudilutt

Alla sätt är bra förutom de dåliga juh

Jag är inte bättre jag isåfall för jag lägger ner mer tid på att tänka på hur inbj. korten ska se ut (beslutsångesten som kommer när allt är inhandlat...), än att faktiskt tillverka de, hm?

ankii skrev 2009-03-17 15:59:06 följande:
    jag har gjort det bakvänt, tackkortens design är klara... men inget av de andra pysslet... mindre bra.. haha
  • ankii

haha, just nu känner jag mest att de blir som de blir. finns mängder av olika tekniker, stämplar, färger, kort och band. kan ju bli knäpp för mindre... nu blir det så här... tror jag... haha

• TesshjärtaFred

Jättefin klänning Trudilutt.
    Ska det vara i den färgen?

Just nu är jag jättenöjd. Jag har beställt så fina silversmycken från en tjej som gör dem själv.
    Jag har beställt ett till mig som jag ska ha på bröllopet, och ett till min blivande som han ska få i morgongåva. Vi hade egentligen bestämt att skippa morgongåva, men de var så fina så jag kunde inte låta bli.

• Cookie27

En av mina gäster är frisör och hon ska hjälpa mig :)
    Hon tyckte inte det var en bra idé att jag gjorde det själv.

Jag ska ha en från Alfred Angelo 1516 tror jag den heter :)
    Med rosa detaljer (tea rose)

Trudilutt skrev 2009-03-17 15:55:39 följande:
    jag ska ha en sånhär klänning:www.jkdress.com/products_detail.aspFast inte ifrån jkdress dock utan orginalet Jag tror att det kommer blir fint... men det återstår att se...Ska du göra håret själv eller hos en frissa?
  • carolaj83

Trudilutt - superfin klänning

om jag hinner åker jag förbi panduro på lördag, måste ha kort insperation kanske köpa något o göra ett test kort

• carolaj83

är det någon av er som börjat fundera på bordsplaceringar, hur man ska sätta alla gäster

Svar på tråden September 2009 del3