• Igia

September 2009 del3

Här kommer fortsättningen på bröllopsplanering för september 2009!

Vår gamla tråd finns här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3176453.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 12:52
    Datum:

TesshjärtaFred 5/9
    thildamy 9/9
    MyandErlend 12/9
    gosbruden 12/9
    ElinDLB 12/9
    Igia 19/9
    Rebellen75 19/9
    alltidvi 26/9
    Trudilutt 26/9
    Carolaj83 26/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 13:19

CaSan 5/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-03 02:53

miamedknuff 5/9

• Svar på tråden September 2009 del3
  • Cookie27

carolaj83:
    Jag har börjat fundera och tänkte att jag hade kommit på ganska bra men de senaste dagarna har jag ångrat mig. Kanske inte ska ha så traditionell bordsplacering ändå.. Jag ska åka till västkusten om tre veckor och kolla lite noggrannare på festlokalen så ska jag bestämma mig. Men det lutade från början åt ett honörsbord och flera bord ut från det (E bord typ).

Själv då?

• Cookie27

Jättevacker klänning förresten!

Trudilutt skrev 2009-03-17 15:55:39 följande:
    jag ska ha en sånhär klänning:www.jkdress.com/products_detail.aspFast inte ifrån jkdress dock utan orginalet Jag tror att det kommer blir fint... men det återstår att se...Ska du göra håret själv eller hos en frissa?
  • september2009bröllop

vi hade preliminär bokat en lokal men nu får vi tänka om... tanken va att två kompisar skulle servera.. jag serverade när den ena av dem gifte sig förra året men nu har hon blivit gravid och kommer antingen precis ha fött eller vara höggravid när vi gifter oss..

Nu ska vi kolla om lokalen vi tittade på först fortfarande är ledig.. blir väldigt mycket dyrare nu men vad gör man om man inte har serveringspersonal...

trudilutt: Klänningen va jättefin

Ankii: jättefint kort i galleriet

• carolaj83

september2009bröllop -känner ni inte nån som känner nån...på vårt bröllop ska tex en jobbarkompis till min mamma servera

• september2009bröllop

Har tyvärr ingen annan vi kan fråga då vi är typ ensamma om att bo i vår stad och de e svårt att få någon att åka långt för att servera in på natten..

Känner väl att de e lite av bekvämlighets skäl oxå som vi byter.. man slipper helt enkelt att oroa sig för personal eftersom de ingår..

• september2009bröllop

Fördelen med den dyrare lokalen är att den ligger centralt och vi slipper ordna transport då det är gångavstånd från kyrkan..

• Igia

Från vem har du beställt smyckena?

TesshjärtaFred skrev 2009-03-17 17:14:58 följande:
    Jättefin klänning Trudilutt. Ska det vara i den färgen? Just nu är jag jättenöjd. Jag har beställt så fina silversmycken från en tjej som gör dem själv. Jag har beställt ett till mig som jag ska ha på bröllopet, och ett till min blivande som han ska få i morgongåva. Vi hade egentligen bestämt att skippa morgongåva, men de var så fina så jag kunde inte låta bli.
  • Trudilutt

Tack va gulliga ni är, jag tror att den klänningen blir super, eller jag VET att den blir det. Lite annorlunda med samtidigt klassisk på nått vis

Jag ska ringa och höra med en frisör vad det kostar med hår och smink. Jag läste i en annan tråd om att man kopplar av lättare om man får ett par timmar på morgonen i salongen. Det går ju inte att stressa lika mycket då.... kanske....

Vi får se helt enkelt!

• Trudilutt

Nej jag ska ha den Ivory.

TesshjärtaFred skrev 2009-03-17 17:14:58 följande:
    Jättefin klänning Trudilutt. Ska det vara i den färgen? Just nu är jag jättenöjd. Jag har beställt så fina silversmycken från en tjej som gör dem själv. Jag har beställt ett till mig som jag ska ha på bröllopet, och ett till min blivande som han ska få i morgongåva. Vi hade egentligen bestämt att skippa morgongåva, men de var så fina så jag kunde inte låta bli.
Svar på tråden September 2009 del3