• Igia

September 2009 del3

Här kommer fortsättningen på bröllopsplanering för september 2009!

Vår gamla tråd finns här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3176453.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 12:52
    Datum:

TesshjärtaFred 5/9
    thildamy 9/9
    MyandErlend 12/9
    gosbruden 12/9
    ElinDLB 12/9
    Igia 19/9
    Rebellen75 19/9
    alltidvi 26/9
    Trudilutt 26/9
    Carolaj83 26/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 13:19

CaSan 5/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-03 02:53

miamedknuff 5/9

• Svar på tråden September 2009 del3
  • september2009bröllop

nej vi har inte hört nått från prästen alls.. De sa i höstas att de skulle komma en typ en bekräftelse men de har inte kommit nått så jag kände mig tvungen att ringa och dubbelkolla så våran bokning fortfarande fanns kvar.. och de gjorde den

Duktig du e som tagit tag i inbjudningarna My.. ska me ta och göra det snart... imorn kanske

• TesshjärtaFred

Vi började med inbjudningarna härom kvällen. ska fortsätta en annan kväll när orken kommer, och jag är ledig. Sitter på jobbet nu, lite svårt att fixa då.

Vi har bestämt träff med vår VF samtidigt som vi ska åka till slottet och kolla igen i slutet av april. Det ska bli trevligt att träffa henne. Vi har också bestämt oss för vilken version av vigselakten vi vill ha. Vi tog den långa, för den korta var typ bara tager du, tager du, så nu är det klart.

• Fjällstjärna

Jag har ett liknande problem. Jag gifter mig den 26e september och ena tärnan och bestman (de är alltså gifta) väntar barn och ska ha i september... Vi har en back-up plan på en extra tärna men det där med bestman... Ptja det får nog bli min fästmans uppgift att lösa. Men jag råder dig till att ta någon annan så att du kan planera efter det och slipper att oroa dig.
    Lycka till.

• Fjällstjärna

Finns det någon här som gifter sig till fjälls i september? Jag blir själv en fjällbrud och utbyter gärna ideér och tips.

kram Fjällstjärnan

• Rebellen75

Fjällstjärna: Tyvärr här är det stan som gäller.

Har just haft svärmor över som barnvakt.Vi var på Bio. Så jag hade gömt undan allt med bröllop att göra, men kom sedan på att jag skrivit upp bröllop i almanackan. Så vi får hoppas att hon ej snokat runt Vi har ju sagt att vi ska ha 40 års fest men nu ljög vi om lokal och lite praktiska saker. Vi måste få ut inbjudningskorten snarast annars kommer det bli så jobbigt.

• Igia

Var kommer ni att vigas?
    Här blir det inget fjäll men vi blir iaf i Norrland Kommer ha brunch på ett berg men det är nog inte tillräckligt högt för att få räknas till fjäll haha!

Fjällstjärna skrev 2009-03-21 20:59:23 följande:
    Finns det någon här som gifter sig till fjälls i september? Jag blir själv en fjällbrud och utbyter gärna ideér och tips.kram Fjällstjärnan
  • trallande jänta

Hej! Ännu en septemberbrud här.... 19/9 Ser fram emot dagen!!!

• FiaoJonny

trallande jänta skrev 2009-03-22 20:55:18 följande:

Hej! Ännu en septemberbrud här.... 19/9 Ser fram emot dagen!!!
    Vi delar datum :)!
  • jojoånick09

jag har inte sett denna tråden förrän nu och såg att det är fler brudpar som skall gifta sig i början av september..
    själv gifter jag mig den 5/9...

• september2009bröllop
    jojoånick09 skrev 2009-03-22 21:06:42 följande:
    jag har inte sett denna tråden förrän nu och såg att det är fler brudpar som skall gifta sig i början av september..själv gifter jag mig den 5/9...
    Då delar vi datum

Hur långt har ni nya i tråden kommit?
Svar på tråden September 2009 del3