• Igia

September 2009 del3

Här kommer fortsättningen på bröllopsplanering för september 2009!

Vår gamla tråd finns här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3176453.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 12:52
    Datum:

TesshjärtaFred 5/9
    thildamy 9/9
    MyandErlend 12/9
    gosbruden 12/9
    ElinDLB 12/9
    Igia 19/9
    Rebellen75 19/9
    alltidvi 26/9
    Trudilutt 26/9
    Carolaj83 26/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 13:19

CaSan 5/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-03 02:53

miamedknuff 5/9

• Svar på tråden September 2009 del3
  • stl48

Hej!
    Vi slår också till den 19 september!
    trallande jänta skrev 2009-03-22 20:55:18 följande:

Hej! Ännu en septemberbrud här.... 19/9 Ser fram emot dagen!!!
  • carolaj83

åhhh min syster kom över igår och hade med sig festhäften från bröllop hon varit på, fick massa insperation om hur vårt häfte ska se ut o vad vi ska ha med, nån mer som börjat fundera över festhäftet?

har även börjat gjort ett prov-inbjudningskort...blev inge bra med limmet jag använde, ska testa att köpa spraylim och hoppas på bättre resultat

• MyochErlend

Vi har inte så mycket idèer till det än... Börjar bara tänka på att det säkert âr MASSA jobb med det ..men tanke på hur mycket jobb det är med inbjudningskorten..

Igår hade vi "helig tid" jag och Erlend... fantastiskt..
    Nu kommer vi till en ny vecka där vi ska se varandra i sådär 2 timmar på tisdag.. sen inte mer...

Ouff.. *drömmer mig bort till påsk-ledighet* :)

Såg föresten om någon här ovan som skrev var de skulle gifta sig..
    Vi ska gifta oss i Sunne Värmland eller i Gräsmark för att vara helt korrekt och fest kommer vara i Rottneros Park...
    Varför?? Jo det var mitt i mellan mig och min mans uppväxtplats enligt google earth :)
    Var skal ni gifta er och varför ???

Hoppas ni har en solig och fin måndag där ni är...

• Trudilutt

Vi ska gifta oss i kyrkan som jag ser från fönstret varje dag Härliga minnen som väcks varje dag resten av ens liv...

Min blivande är uppväxt här, det känns helt rätt att gifta sig i "bykyrkan"...

Jag längtar så heeeela tiden... Nån mer som tycker tiden går långsamt fast ändå fort??? Hm(?)

Nu åter till arbetet

• Trudilutt

Hjärligt välkomna alla nya förresten! Ju fler desto bättre!!

• carolaj83

åhhh sonen tokgrät idag när jag lämnade honom på förskolan, första gången de hände, fy fan vad jobbigt att lämna honom ledsen

vi ska också gifta oss i vår by-kyrka...bor ca 800 meter ifrån den...och vi får låna den superfina prästgården gratis....
    varför vi valde den, ja bra fråga känns lite som "vår kyrka"

• Cookie27

Vi gifter oss i kyrkan som ligger där jag är uppväxt. På Smögen i Bohuslän. Jag tycker att kyrkan är otroligt vacker och min m2b trivs bra där också. Så därför blev det där :)

• Igia

Vi ska gifta oss i Sundsvall. Mina svärföräldrar kommer därifrån och sambons släkt bor där.
    Jag såg en kyrka där en av de första gångerna som vi åkte upp tillsammans och sa då att där ska vi gifta oss när det blir...

Det var inte helt självklart att det skulle bli sundsvall först men nu känns det helt rätt

• alltidvi

Vi gifter oss i Ringparksstugan, Saltsjö Duvnäs eller rättare sagt utanför om vädrets makter är på vår sida... Har inte riktigt kommit på en plan B än.

• Rebellen75
    carolaj83 skrev 2009-03-23 06:55:30 följande:
    åhhh min syster kom över igår och hade med sig festhäften från bröllop hon varit på, fick massa insperation om hur vårt häfte ska se ut o vad vi ska ha med, nån mer som börjat fundera över festhäftet?har även börjat gjort ett prov-inbjudningskort...blev inge bra med limmet jag använde, ska testa att köpa spraylim och hoppas på bättre resultat
    Ang lim till korten. Vet inte riktigt hur du ska göra men mina kompisar som scrappar mycket använder dubbelhäfftande tejp. Finns på panduro men även på biltema mycket billigare. Ett tips bara.
Svar på tråden September 2009 del3