• Igia

September 2009 del3

Här kommer fortsättningen på bröllopsplanering för september 2009!

Vår gamla tråd finns här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3176453.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 12:52
    Datum:

TesshjärtaFred 5/9
    thildamy 9/9
    MyandErlend 12/9
    gosbruden 12/9
    ElinDLB 12/9
    Igia 19/9
    Rebellen75 19/9
    alltidvi 26/9
    Trudilutt 26/9
    Carolaj83 26/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 13:19

CaSan 5/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-03 02:53

miamedknuff 5/9

• Svar på tråden September 2009 del3
  • AloveU

Hej på er!!!

Ääääntligen har jag hittat till er september brudar!!
    Håller på som bäst med inbjudningskort odyl, mycket tankar som går till bröllopet, superkul men jobbigt ibland med alla goda råd som man får från typ aaaaallllaaaaa. Senast igår var det en väninna som hade åsikt om barn/inta barn på bröllopsfesten. Jag känner att det är ju MITT bröllop, alltså bestämmer vi hur vi vill ha det!!

• carolaj83

AloveU -välkomen, vilket datum har ni?
    känns verkligen igen med alla som vill hjälpa till om goda råd, alla e så sjukt nyfikna oxå, vill ju inte att alla gäster ska veta ALLT innan

• Rebellen75

Det är därför vi har hemligthållet våra bröllopsplaner. Men ska nu skicka ut inbjudningskorten i början på April så då börjar väl alla goda råd komma.

• AloveU

Hallå!!!

Den 12 september är den stora dagen....lääängtar men samtidigt känns det mycket kvar som ska fixas. Ja självklart håller vi det oxå hemligt men vissa är ju oundvikligen redan involverade (tyvärr)...
    Vad har ni för osa datum? vi hade tänkt 1 augusti men blir det för sent?

• alexandraopatrik

Oj oj vad man har letat efter en sån här tråd=) och här var den! läste det här med utskock av inbjudningskort och osa datum. jag har redan skrivit inbjudningskorten=) men skrev osa 19 augisti, en månad innan själv bröllopet. är det för sent?

• september2009bröllop

inte enligt vett o etikett men vi är många som vill veta tidigare

• MyochErlend
    AloveU skrev 2009-03-25 18:40:26 följande:
    Hallå!!!Den 12 september är den stora dagen....lääängtar men samtidigt känns det mycket kvar som ska fixas. Ja självklart håller vi det oxå hemligt men vissa är ju oundvikligen redan involverade (tyvärr)...Vad har ni för osa datum? vi hade tänkt 1 augusti men blir det för sent?
    jag ska också gifta mig 12 sept...
    vi ska skicka ut inbjudningarna så fort vi kan :)
    Senast 20 maj...
    sedan har vi satt OSA till 20 juli..

Beror lite på hur många ni bjuder och hur mycket jobb ni har efter OSA datum...

Hellre för mycket än för lite tid säger jag :)
  • thildamy

Välkommen hit!!!!

alexandraopatrik skrev 2009-03-25 19:46:22 följande:
    Oj oj vad man har letat efter en sån här tråd=) och här var den! läste det här med utskock av inbjudningskort och osa datum. jag har redan skrivit inbjudningskorten=) men skrev osa 19 augisti, en månad innan själv bröllopet. är det för sent?
  • thildamy

Välkommen hit !

AloveU skrev 2009-03-25 13:30:11 följande:
    Hej på er!!!Ääääntligen har jag hittat till er september brudar!!Håller på som bäst med inbjudningskort odyl, mycket tankar som går till bröllopet, superkul men jobbigt ibland med alla goda råd som man får från typ aaaaallllaaaaa. Senast igår var det en väninna som hade åsikt om barn/inta barn på bröllopsfesten. Jag känner att det är ju MITT bröllop, alltså bestämmer vi hur vi vill ha det!!
  • thildamy

Hej allihopa!
    Vad händer i eran planering ?
    Känns som min bara står stilla
    Är uppe i värsta flyttar / R E N O V E R I N G E N
    Köpte ju en lgh och fick nyckeln förra veckan så sen i lördags har vi stått och dragit tapet rivit och spacklat och donat.
    Sambon har byggt ett rum till dottern blev inte stort 5kvm
    JAg har själv lyckats med nå skumt var till akuten men inte vidare hjälp där inte..
    Armen domnade svällde och stack ... ont som f-n
    Vet inte om det är en överansträgningen eller vad men blev inte så hjälpfull i renoveringen knappt att jag kan knappra här..
    Känner att lgh tar min energi från bröllopet vill så mycket men var eviga ledig stund går att renovera .. vill kolla upp brudbuketten men när ska jag hinna det ?!!
    Hoppas vi blir klar snart så jag kan fortsätta..
    Jag som var i sån fart med mycket klart tidigt!

Svar på tråden September 2009 del3