• Igia

September 2009 del3

Här kommer fortsättningen på bröllopsplanering för september 2009!

Vår gamla tråd finns här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3176453.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 12:52
    Datum:

TesshjärtaFred 5/9
    thildamy 9/9
    MyandErlend 12/9
    gosbruden 12/9
    ElinDLB 12/9
    Igia 19/9
    Rebellen75 19/9
    alltidvi 26/9
    Trudilutt 26/9
    Carolaj83 26/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 13:19

CaSan 5/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-03 02:53

miamedknuff 5/9

• Svar på tråden September 2009 del3
  • MyochErlend
    Rebellen75 skrev 2009-03-26 21:28:10 följande:
    Idag har jag hämtat mina ringar ( bild finns ) De blev riktigt bra. Guldsmeden ritade lite på ett papper när jag var där första gången. Så jag var inte riktig säker på hur det skulle bli. Sedan fick jag ett kanon pris, och det gjorde saken sämre.
    inte sämre menar du kanske ??

Just nu står planering stilla här..jag har maginfluensa och mannen har fullt av spelningar och annat jobb...
  • Rebellen75
    MyochErlend skrev 2009-03-27 10:33:23 följande:
    inte sämre menar du kanske ??
    Exakt, ibland går det lite för fort. Sitter nu med ringarna på , fast de ska ligga i lådan . Men tycker att mina stenar inte gnistrar så mycket. Har ju inte så stora 0,15ct briljantslipde men jag trodde att de skulle blänka lite mer. Kan ju bero på att de sitter i en silverfärgad ring ( palladium )
  • thildamy

Rebellen75 ... dina ringar såg ju jätte fina ut!!!
    Och skorna du hade i ditt galleri var super najs

• Rebellen75

Gillar skorna riktigt mycket finns i alla möjliga färger men de har för hög klack. Vi är båda 1.78 så om jag har klack blir jag så mycket längre. Men jag gillar inte lågklackat men får kolla runt lite mer.

thildamy skrev 2009-03-27 11:59:28 följande:
    Rebellen75 ... dina ringar såg ju jätte fina ut!!!Och skorna du hade i ditt galleri var super najs
  • carolaj83

Rebellen75 -jättefina ringar

har bestämt mig för att hand skriva inbjudningarna, vilket jag nästan ångrar nu, har gjort 2 st av 24
    tar lite tid, man bara pyssla med dom när barnen sover

• Sanniis

Vet inte om ni har pratat om det innan, men är lite nyfiken på hur många gäster ni ska ha på ert bröllop.

Då vi ska vara på restaurang och priset därmed blir rätt högt per kuvert, så har vi satsat på att ha ett mindre bröllop med de allra närmaste som betyder mycket för oss. Vi kommer nog bli runt 40 personer.

• Cookie27

Vi kommer att bli ca 90 vuxna och 10 barn. Maten kommer från en restaurang i närheten. Ska bli skönt att inte behöva göra någonting :)

• Rebellen75

Vi kommer att bli runt 70-80st. Bara mina syskon med respektive blir 10 st. Vi har skrivit i inbjudan att vi helst ser att det är barnfritt men går det inte att fixa barnvakt får de komma. Mat har vi inte riktigt kommit på vad vill ha vi velar fram och tillbaka.

• MyochErlend

Vi har 137 på gästlistan..
    vi får se hur många som kommer :)

• carolaj83

44 vuxna och 16 barn om alla kommer

håller just nu på med inbjudningskort för fullt

ska strax åka iväg på loppis o hoppas få in en slant till bröllopskassan

Svar på tråden September 2009 del3