• Igia

September 2009 del3

Här kommer fortsättningen på bröllopsplanering för september 2009!

Vår gamla tråd finns här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3176453.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 12:52
    Datum:

TesshjärtaFred 5/9
    thildamy 9/9
    MyandErlend 12/9
    gosbruden 12/9
    ElinDLB 12/9
    Igia 19/9
    Rebellen75 19/9
    alltidvi 26/9
    Trudilutt 26/9
    Carolaj83 26/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 13:19

CaSan 5/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-03 02:53

miamedknuff 5/9

• Svar på tråden September 2009 del3
  • thildamy

nja.. den var FIN!!! men inte kanske i kyrkan!!!!

september2009bröllop skrev 2009-03-12 21:41:05 följande:
    Min systerdotter ska som en del av er vet vara min tärna.. idag fick jag ett mail om en klänning hon och min syster hittat som de tyckte va fin och som min systerdotter skulle vilja ha på bröllopet!! Känner sån panik nu.. Klänningen är champange färgad (tycker färgen är lite för nära min benvita brudklänning) och sen täcker den knappt rumpan vilket man kan se på en av bildernaklicka på länken så kommer ni till klänningen..www.halens.se/ProductPage.aspxÖverreagerar jag? Jag vet inte men känner inte att den är så lämplig på ett kyrkobröllop
  • thildamy
    Cookie27 skrev 2009-03-12 22:06:25 följande:
    Det låter jättevackert!Jag funderade ett tag på en smal ring med diamantrad men jag vet inte. Jag velar :)www.davidharper.se/Solitär med princessslipning är vacker...Nu är det sovdags, god natt!
    NÄr vi tänkte på ringar så tänkte vi direkt TITANRINGAR men åkte till butiken i härnösand som säljer www.titanringar.com
    och dom passade inte på mig... kändes för stor till min hand.

SÅ vi har hittat Schalins ringar
    Hittade då 2 st som kändes rätt ena mer än den andra men prisfråga så klart..så jag tänkte mig den billigare först som heter OUVERTYR med 1 "sten" bild finns i mitt galleri
    Men nä jag vill ha den andra !!! PASSION GLIMMA I VITGULD titta in på den ..
    Vad tycker du?
    Mitt hjärta bultar när jag ser den!!!
  • ankii

hej hej,
    en till 19/9 här. just börjat planera... bör panik infinna sig??

• carolaj83

panik, tycker jag absolut inte, paniken får man när det är 1 vecka kvar

• thildamy

välkommen hit!!!
    Ingen panik eller panik jag känner viss panik över vissa saker men jag e förvisso TIDIG i mycket.
    Hur långt har ni kommit?

ankii skrev 2009-03-13 21:33:24 följande:
    hej hej,en till 19/9 här. just börjat planera... bör panik infinna sig??
  • ankii

vi har bestämt att vi ska gifta oss... så haha, planering? tittat på lokal, tagit in prisförslag på mat, skissat på inbjudningskort + lista, samt bordsdekoration. så massa tankar finns, inget fastslaget än dock.. :)

• Cookie27
    thildamy skrev 2009-03-13 21:29:09 följande:
    NÄr vi tänkte på ringar så tänkte vi direkt TITANRINGAR men åkte till butiken i härnösand som säljer www.titanringar.com och dom passade inte på mig... kändes för stor till min hand.SÅ vi har hittat Schalins ringar Hittade då 2 st som kändes rätt ena mer än den andra men prisfråga så klart..så jag tänkte mig den billigare först som heter OUVERTYR med 1 "sten" bild finns i mitt galleriMen nä jag vill ha den andra !!! PASSION GLIMMA I VITGULD titta in på den ..Vad tycker du?Mitt hjärta bultar när jag ser den!!!
    PASSION GLIMMA I VITGULD tycker jag är den absolut vackrast av de två :) Är den mycket dyrare?

Idag ska jag och min m2b åka till stan och titta i olika affärer efter ring till mig! Återkommer med bilder ikväll!
  • Cookie27
    ankii skrev 2009-03-13 21:33:24 följande:
    hej hej,en till 19/9 här. just börjat planera... bör panik infinna sig??
    Välkommen! Nej, du behöver inte ha panik :) Det är ju 6 mån kvar så det kommer du klara av utmärkt!

Har du planerat någonting än?
  • thildamy

Cookie27 PASSION GLIMMA I VITGULD är den dyrare då jag kollade på den så fick vi priser 5125:- inte så dyrt eg. men dyr ändå tycker jag. men den ska jag ha!!!

• Cookie27

thildamy: Det tycker jag är ett bra val :)

Kollde på ring iged och nu har jag bestämt mig (tror jag), det blir: www.algonet.se/~diamant-/07/sc/solvind_vg.jpg

Fast med två av de små stenarna utbytta mot rosa safirer! Kommer bli jättefint hoppas jag!

Svar på tråden September 2009 del3