• Igia

September 2009 del3

Här kommer fortsättningen på bröllopsplanering för september 2009!

Vår gamla tråd finns här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3176453.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 12:52
    Datum:

TesshjärtaFred 5/9
    thildamy 9/9
    MyandErlend 12/9
    gosbruden 12/9
    ElinDLB 12/9
    Igia 19/9
    Rebellen75 19/9
    alltidvi 26/9
    Trudilutt 26/9
    Carolaj83 26/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 13:19

CaSan 5/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-03 02:53

miamedknuff 5/9

• Svar på tråden September 2009 del3
  • MyochErlend
    Sanniis skrev 2009-03-11 20:06:10 följande:
    Får jag också vara med här? Jag och min älskling ska gifta oss den 12 september. Känns så spännande och underbart! Nu är det ju bara 6 månader kvar!
    Klart du får :)
    Välkommen :)
    Hur går det med all planering?
  • Sanniis

Tack så mycket
    Kul med en tråd där man kan följas åt!

Det går framåt i planeringen. Fast vi har inte kommit så långt som många av er andra i tråden, men ska försöka att inte bli stressad
    Det som står på tur är att beställa inbjudningskort. Vi vill få ut dem i slutet på april. Varken jag eller min sambo är särskilt pyssliga av oss, så vi beställer färdiga från nätet. Fina och stilrena kort, precis i vår smak!

Har haft svårt att hitta min drömklänning, men har äntligen hittat en modell som jag gillar! Kolla gärna i galleriet. Jag träffade en sömmerska i måndags som verkar lovande. Tror att hon ska få sy upp min klänning. Jag måste bara hitta fin spets först.

• thildamy

välkommen till tråden!!!

Får jag också vara med här? Jag och min älskling ska gifta oss den 12 september. Känns så spännande och underbart! Nu är det ju bara 6 månader kvar!
  • thildamy

oj då. kan inte säga att jag vet hur du känner dig men jag håller tummarna att du klarar av det i framtiden.. glad överraskning till bröllops natten kanske

MyochErlend skrev 2009-03-11 20:19:38 följande:
    *haha* ja just det där med att vara slapp vet jag inget om.. är långt därifrån...Vulvodyni kan inte lösas.. eller jo det kan väl men inte med ngt ingrepp...Det handlar om övning och att tänka rätt.. Det är smärtinpulser som är förstärkta.. Inte att det är ngn inbillelse sjukdom men den kan t.ex. förvärras av att du är stressad, ledsen osv. Första gången jag var hos gynekolog för det så rekomenderade han en bok som hette "Tänk dig glad"..Jag blev väldigt frustrerad och det kändes som att han inte tog mig på allvar men efter att ha läst på lite mer så vet jag ju att det inte finns något direkt botemedel...Jag har bedövningssalva och beodrad till att göra massa töj-övningar... något som frestar psyket också,...inte alltid så kul...Känslomässigt så känner jag ofta att det är ngt fel på mig och att det är "mitt fel" att det inte går och det kan till tider kännas lite tungt,, men jag har en fantastisk fästman som backar upp mig.. trots det så är detta mitt problem och det är bara jag som kan fixa det,,
  • MyochErlend
    thildamy skrev 2009-03-11 21:01:33 följande:
    oj då. kan inte säga att jag vet hur du känner dig men jag håller tummarna att du klarar av det i framtiden.. glad överraskning till bröllops natten kanske
    ja..det hade vart underbart:D *hoppas*
  • Igia

Det är inge vidare just nu skulle man kunna säga då... Stackare! Har en kompis som oxå har det men för henne har det börja släppa och det går bättre och bättre så jag håller tummarna för dig! (kolla grav för säkerhetsskull, man vet aldrig de lever länge de små rackarna )
    Här har vi det rätt så bra just nu, fått klartecken från toastmaster och inbjudningarna blev bra när test- skrev ut. Nu ska här shoppas papper och sen produceras kuvert.
    Annars vet jag inte vad vi borde göra. Åker till Sundsvall i helgen för att fixa lite. Ska vi och Thildamy med sambo? gå och kika på lokalen vi ska vara i... Ska blir roligt

MyochErlend skrev 2009-03-11 17:50:22 följande:
    ja det var en liten uppdatering på min personliga front...Hur har ni det??
  • Trudilutt

Kolla upp det för säkerhetsskull!
    Det räcker ju att en rackare överlever

Vi bor i hus, men inget som vi har lånat till

Nu håller vi tummarna till arr du övervinner åkomman till bröllopsnatten

MyochErlend skrev 2009-03-11 18:58:13 följande:
    ja njut !!! :)Hur bor ni då ?? i lgh ??Gravid ??? Oj, det har jag inte tänkt på men det kan knappast vara möjligt..då måste det ha skett ngt väldigt ovanligt.. han har nämligen aldrig fått utlösning inne i mig...
  • Trudilutt

Välkommen!

• Trudilutt

Verkligen superfin klänning!!

Sanniis skrev 2009-03-11 20:46:20 följande:
    Tack så mycket Kul med en tråd där man kan följas åt!Det går framåt i planeringen. Fast vi har inte kommit så långt som många av er andra i tråden, men ska försöka att inte bli stressad Det som står på tur är att beställa inbjudningskort. Vi vill få ut dem i slutet på april. Varken jag eller min sambo är särskilt pyssliga av oss, så vi beställer färdiga från nätet. Fina och stilrena kort, precis i vår smak!Har haft svårt att hitta min drömklänning, men har äntligen hittat en modell som jag gillar! Kolla gärna i galleriet. Jag träffade en sömmerska i måndags som verkar lovande. Tror att hon ska få sy upp min klänning. Jag måste bara hitta fin spets först.
  • carolaj83

jag o min sambo bråkar väldigt mycket just nu, känns ju inte direkt kul att planera bröllop då, samtidigt vet vi ju vad de beror på och att de är en övergående fas, brist på tid och småbarn som inte sover på natten....o minsta tjejen ska vara vid mitt bröst 24 timmar om dygnet, är en supermysig tid, men även otroligt jobbigt...

man förstår varför såååå många separerar innan barnen fyller 1 år....men man får ju kämpa på...o ge varandra tid, turas om att få sova ut

Svar på tråden September 2009 del3