• Igia

September 2009 del3

Här kommer fortsättningen på bröllopsplanering för september 2009!

Vår gamla tråd finns här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3176453.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 12:52
    Datum:

TesshjärtaFred 5/9
    thildamy 9/9
    MyandErlend 12/9
    gosbruden 12/9
    ElinDLB 12/9
    Igia 19/9
    Rebellen75 19/9
    alltidvi 26/9
    Trudilutt 26/9
    Carolaj83 26/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 13:19

CaSan 5/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-03 02:53

miamedknuff 5/9

• Svar på tråden September 2009 del3
  • Trudilutt

Nu har jag vart och köpt min vigselring Gaaaah!!!

Det börjar bli verkligt nu, och fjärilarna i magen har övergått till stora måsar!

Det som va det bästa va att ordinarie pris va 6998:-, men fram tills imorgon är det en kampanj på 4789:- Snacka om perfekt!

Ibland ska man ha lite tur också.

Nu ska jag ringa och boka festlokal, och sen kan tillverkningen börja med inbjudningskorten!

Hur går det för er andra?

• MyochErlend
    Trudilutt skrev 2009-03-09 17:17:24 följande:
    Nu har jag vart och köpt min vigselring Gaaaah!!!Det börjar bli verkligt nu, och fjärilarna i magen har övergått till stora måsar! Det som va det bästa va att ordinarie pris va 6998:-, men fram tills imorgon är det en kampanj på 4789:- Snacka om perfekt!Ibland ska man ha lite tur också. Nu ska jag ringa och boka festlokal, och sen kan tillverkningen börja med inbjudningskorten!Hur går det för er andra?
    oj så kul !!!
    :)
    Grattis..
    vi vet vilka ringar vi ska ha men har inte köpt dem än.
    eller så är vi i startgroparna för producering av inbjudningskort...
    idèen är klar... men vi behöver lite bläck och ja..lång hoitoria..
    är lite trött på bröllop just nu...
    Kanske ska ta en lite paus...
    Ngn annan som har tips om vad man kan göra ?? om man båorjar bli less ??

Kram på er!
  • Trudilutt

Det går verkligen upp och ner med insipirationen, idag är det upp

Hittade massa på IKEA dessutom som passar till bröllopet, KUL!

Ett tips, tänk inte på det som ett stress moment, utan ta tag i saker när inspirationen och glädejn flödar. Tillåt dig att ta "ledigt" från planerandet! Det gör jag, och sen kör jag spurter emellanåt

MyochErlend skrev 2009-03-09 17:44:32 följande:
    oj så kul !!!:)Grattis..vi vet vilka ringar vi ska ha men har inte köpt dem än.eller så är vi i startgroparna för producering av inbjudningskort...idèen är klar... men vi behöver lite bläck och ja..lång hoitoria..är lite trött på bröllop just nu...Kanske ska ta en lite paus...Ngn annan som har tips om vad man kan göra ?? om man båorjar bli less ??Kram på er!
  • carolaj83

Trudilutt -vilken tur ni hade med priset på ringarna

måste fråga er alla, ska era män också ha ringar?
    det tänkte min ha, sen börjar hans mamma säga att de bara e tjejen som har vigselring o killar endast förlovningsring...blir lite fundersam, hur funkar de egentligen?

• Igia

Det är nog väldigt individuellt, men förr var det väl båda. Då hade tjejen f-ring. Sedan blev det väl vanligare med att göra tvärtom. Två förlovningsringar och en vigselring.
    Nu är det nog som man vill.
    Min kommer inte att ha det så min sambos f-ring är så bred att han är nöjd som det är.

carolaj83 skrev 2009-03-09 19:22:28 följande:
    Trudilutt -vilken tur ni hade med priset på ringarna måste fråga er alla, ska era män också ha ringar?det tänkte min ha, sen börjar hans mamma säga att de bara e tjejen som har vigselring o killar endast förlovningsring...blir lite fundersam, hur funkar de egentligen?
  • thildamy
    Trudilutt -vilken tur ni hade med priset på ringarna måste fråga er alla, ska era män också ha ringar?det tänkte min ha, sen börjar hans mamma säga att de bara e tjejen som har vigselring o killar endast förlovningsring...blir lite fundersam, hur funkar de egentligen?
    Vi har inga f-ringar..
    Så han får en vigselring...
    och jag vill bara ha en !!!
    så det blir VIGSELRINGAR för oss båda
  • thildamy
    Vi har inga f-ringar..
  • thildamy
    Vi har inga f-ringar..
  • thildamy

å det kom visst två!!!

My... varför är du less ?

min M2b sa just till mig ikväll...
    BRÖLLOP BRÖLLOP du kommer vara spyless när det är dags.. men näää inte det...jag känner att det e såå kul!
    VIll shoppa shoppa mer och pyssla med...
    Ska börja snart att tillverka lite grann
    Jag har köpt en lite skrivbok på dollarstore i brunt så klart!
    Och i den har jag klippt och klistrat och notert o skissat min lilla bröllopsbibel
    Jag känner att man kan planera hur mycket som helst och komma på ideer osv
    Men visst när allt är klart så är det.. men då får man njuta ist och tänka vad skönt jag e klar med xxxxxxx och inte behöva stressa mot slutet!!

• september2009bröllop

Det är bara jag som kommer ha vigselring men å andra sidan får jag två så jag kommer ha tre ringar totalt och min m2b en.. Lite orättvist kan man tycka

Svar på tråden September 2009 del3