• Igia

September 2009 del3

Här kommer fortsättningen på bröllopsplanering för september 2009!

Vår gamla tråd finns här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3176453.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 12:52
    Datum:

TesshjärtaFred 5/9
    thildamy 9/9
    MyandErlend 12/9
    gosbruden 12/9
    ElinDLB 12/9
    Igia 19/9
    Rebellen75 19/9
    alltidvi 26/9
    Trudilutt 26/9
    Carolaj83 26/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 13:19

CaSan 5/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-03 02:53

miamedknuff 5/9

• Svar på tråden September 2009 del3
  • Mirfak
    MyochErlend skrev 2009-03-05 09:51:51 följande:
    Ja... jag hoppas det *hehe*jag och min man gjorde ett prov i måndags (men då ska det tilläggas att jag inte kunde maskkinen och bläcket var nästan slut)... hmm.. resultatet blev sådär.. jag tror vi måste smälta det lite bara Min jissses ThildaMy är du redan klar med festhäftet.. ???Så duktig du är :) Vill du dela med oss andra vad du har stoppat in där ?? ;)
    Har ni inte skrivare? Jag ska skriva ut inbjudningarna direkt på akvarellpapper, har testat och det blir skitsnyggt! Blir ganska billigt åxå, och vi får det precis som vi vill att det ska se ut :)
  • Trudilutt

Åh!!! Vad spännande!!

Jag va och provade tjugo olika klänningar igår, alla va jätte fina, men ingen som det sa "klick" med

Åh va skööönt att det e fredag idag! Synd att manska jobba imorgon bara... hm, jaja!

thildamy skrev 2009-03-05 21:16:01 följande:
    Min klänning kom idag!!!!Har inte hunnit hoppa i den ännu Min dotter kom från dagis idag med magsjukaså jag har S T Ä D A T !!Så nu är alla golv nyskurade så jag kan hoppa in i klänningen och strosa runt här hemma..Ska bli så spännande !
  • MyochErlend
    thildamy skrev 2009-03-05 21:57:16 följande:
    mailat dig nu!!
    tusen tack :) Det var jättefint !!
    och bra tips!!
  • MyochErlend
    Mirfak skrev 2009-03-05 22:02:48 följande:
    Har ni inte skrivare? Jag ska skriva ut inbjudningarna direkt på akvarellpapper, har testat och det blir skitsnyggt! Blir ganska billigt åxå, och vi får det precis som vi vill att det ska se ut :)
    hmm..jo vi ska göra det i festhäftet..hmm..blir alltför mycket styr annars..men grejen är att till inbjudningarna så har vi nehandlar papperet på olika vis (blött, stämpel och knyvklat ihop och torkat i torktumlare) så pappret fastnar i skrivaren..
    Så där får det bli skrivmaskin..

Men så bra att akvarellpappaer funkar i skrivare :) då vet vi det :) Hur har du tänkt med dina inbjudningar ??
  • Trudilutt

Thildamy- Hur va klänningen ?

Nyfiken ju

• thildamy

förstor

Trudilutt skrev 2009-03-06 16:50:06 följande:
    Thildamy- Hur va klänningen ?Nyfiken ju
  • carolaj83

min var oxå för stor trotts att jag beställde den mindre än vad mina mått var, går din klänning att sy in på ett bra sätt?

• thildamy

jag vet inte tänkte kontakta en sömmerska till veckan och kolla upp det.

carolaj83 skrev 2009-03-06 19:37:17 följande:
    min var oxå för stor trotts att jag beställde den mindre än vad mina mått var, går din klänning att sy in på ett bra sätt?
  • september2009bröllop

thildamy: vad tråkigt att den va förstor.. blev det samma klänning som min i slutändan? i så fall tror jag att det inte är nått problem att sy in den hos sömmerska..

Svar på tråden September 2009 del3