• Igia

September 2009 del3

Här kommer fortsättningen på bröllopsplanering för september 2009!

Vår gamla tråd finns här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3176453.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 12:52
    Datum:

TesshjärtaFred 5/9
    thildamy 9/9
    MyandErlend 12/9
    gosbruden 12/9
    ElinDLB 12/9
    Igia 19/9
    Rebellen75 19/9
    alltidvi 26/9
    Trudilutt 26/9
    Carolaj83 26/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 13:19

CaSan 5/9

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-03 02:53

miamedknuff 5/9

• Svar på tråden September 2009 del3
  • thildamy

wow 3 ringar

september2009bröllop skrev 2009-03-09 21:13:04 följande:
    Det är bara jag som kommer ha vigselring men å andra sidan får jag två så jag kommer ha tre ringar totalt och min m2b en.. Lite orättvist kan man tycka
  • thildamy

kikade in på din sida.. tänkte att du kanske fotat dig i klänningne din.. min har åkt ut på annons nu

september2009bröllop skrev 2009-03-09 21:13:04 följande:
    Det är bara jag som kommer ha vigselring men å andra sidan får jag två så jag kommer ha tre ringar totalt och min m2b en.. Lite orättvist kan man tycka
  • september2009bröllop

Mmm ibland brukar jag prova ringarna tycker de är så fint när de ramar in förlovningsringen.. De är ganska smala medans förlovningsringen är ungefär lika bred som dem två tillsammans

nej de finns inget kort här hemma på när jag har den på mig mest för jag inte vill att sambon ska råka se den.. behöver dock sy en underkjol så man får de snygga fallet på klänningen..

Thildamy: Om du verkligen vill se klänningen kan jag maila från jobbet för min bästa vän tog kort när jag provade den.. Inboxa mig bara din mail så löser de sig imorn

• Trudilutt

Ja ibland ska man ha lite tur också

Det är bara jag som ska ha en ring till, han tycker inte det är fint med killar som har två ringar, så det blir en. Bara att lägga till datumet i förlovningsringen

carolaj83 skrev 2009-03-09 19:22:28 följande:
    Trudilutt -vilken tur ni hade med priset på ringarna måste fråga er alla, ska era män också ha ringar?det tänkte min ha, sen börjar hans mamma säga att de bara e tjejen som har vigselring o killar endast förlovningsring...blir lite fundersam, hur funkar de egentligen?
  • kroppcaka

Vi ska byta ut våra förlovningsringar mot varsin ny vigselring.

Jag personligen tycker att det är snyggast att killen bara har en ring, fast det är ju min personliga åsikt.

Igår shoppade jag material till våra inbjudningskort som jag och min syster snart ska börja tillverka. Skoj!

Lycka till alla!

• Thora

Det är bara jag som kommer att ha en vigselring. Min förlovningsring är i rött guld och ganska bred och vigselringen kommer att vara i vitt guld och smalare. Min killes förlovningsring är ganska bred och har en del i rött guld och en del i vitt guld, det är som en rand mellan. Han kommer bara gravera in nytt datum.

• Rebellen75

Mina ringar är hos guldsmeden. Jag kommer oxå ha 3 ringar min förlovningsring i guld sedan en silverfärgad ( ej silver men något annat som jag ej kommer ihåg ) med tio diamanter ganska små för ringen kommer vara smal. Sedan kommer min förlovningrings kopia. Hoppas ni förstår. Har ingen aning hur det kommer se ut i verkligheten har bara ritat och provat med ringar från smedens "skrotlåda" som han kallade det.

Gubben min kommer bara ha sin ring. Han har inte ens den på fingret, så han tycker det är onödigt. Han har den runt halsen i en guldkedja.

• september2009bröllop

Rebellen: då blir de som jag ska ha fast tvärt om.. jag har två jättesmala vigselringar med en lång rand diamanter och så ska jag ha förlovningsringen i mitten

• MyochErlend
    carolaj83 skrev 2009-03-09 19:22:28 följande:
    Trudilutt -vilken tur ni hade med priset på ringarna måste fråga er alla, ska era män också ha ringar?det tänkte min ha, sen börjar hans mamma säga att de bara e tjejen som har vigselring o killar endast förlovningsring...blir lite fundersam, hur funkar de egentligen?
    Det var så ... förr..
    men det börjar bli mer och mer vanligt att killen också ha vigsel ring.. vilket jag tycker är helt normalt egentligen :)
    Min ska ha ring säger han :)
    det var jättefint på honom :)
  • MyochErlend
    thildamy skrev 2009-03-09 20:50:53 följande:
    å det kom visst två!!!My... varför är du less ?min M2b sa just till mig ikväll...BRÖLLOP BRÖLLOP du kommer vara spyless när det är dags.. men näää inte det...jag känner att det e såå kul!VIll shoppa shoppa mer och pyssla med...Ska börja snart att tillverka lite grann Jag har köpt en lite skrivbok på dollarstore i brunt så klart!Och i den har jag klippt och klistrat och notert o skissat min lilla bröllopsbibel Jag känner att man kan planera hur mycket som helst och komma på ideer osv Men visst när allt är klart så är det.. men då får man njuta ist och tänka vad skönt jag e klar med xxxxxxx och inte behöva stressa mot slutet!!
    Jag är less för att det har stanant upp lite just nu..
    och det är så mycket annat i livet att så fort jag det dyker upp ett problem jag måste ta ställning till så flippar jag ut.. jag orkar helt enkelt inte ..och att det dyker upp lite små utmaningar här och där i bröllopsplaneringen ...ja det är ju oundvikligt...

så just nu går hela jag på tomgång.. och planeringen ligger stilla... Hoppas jag inte känner såhär om ett halvt år..
    6 mån kvar imorgon...
Svar på tråden September 2009 del3