• SweetSun

16 maj 2009!

Nu har jag sett alla datum i maj utom just den 16:e tror jag!

Hur mycket har ni kvar? Vad är klart? Är vi nervösa än?

• Svar på tråden 16 maj 2009!
  • Linn74

Jag drömde mardröm om buketten i natt (det var nog därför jag hade så bråttom att fixa den idag). Känns mycket bättre nu

SweetSun skrev 2009-04-19 21:12:25 följande:
    jag är superstressad! Har en del kvar att göra, men koll på vad som ska göras så det borde inte vara nåt problem! Drömmer en massa konstiga drömmar om bröllopet också..
  • SweetSun

Linn74; jag kommer faktiskt att köpa ett lass med rosor på plantagen, så ska min vän göra bukett!

• EmMa09

oj, vad mycket ni har färdigt! Det mesta för oss är färdigt, men det känns hela tiden som om det dyker upp mer saker hela tiden! Vi har mycket småsaker kvar att göra, som att skriva ut det där j*kla festprogrammet, får det inte riktigt att funka...

Linn74 skrev 2009-04-23 14:23:45 följande:
    Jag drömde mardröm om buketten i natt (det var nog därför jag hade så bråttom att fixa den idag). Känns mycket bättre nu
  • Linn74

Nu är vi helt klara med allt!! Eller förresten, måste bränna ut musiken på CD, SEN är allt klart!! Gud så skönt... Nu lutar vi oss tillbaka i 2 veckor!

• SweetSun

här är det mycket kvar Eller ja, det känns så! men ska hämta ut klänning, ringar och köpa lite detaljer till klänningen.
    Sen ska det köpas alkohol och annat dricka, bestämma exakt vem som ska göra vad under dagen..ha vigselsamtal samt träffa fotografen en sista gång.
    SEN är det lugnt

• Linn74

EN vecka kvar! Hur känns det, börjar ni bli nervösa??? För mig känns det fortfarande väääldigt overkligt... Men man lär väl inse faktum snart....

Det mesta har fallit på plats och det är bara lite småpyssel kvar; fylla favouraskarna (med godis som vi inte köpt än) och knyta ihop dem med guldtråd. Och bränna skiva med vigselmusiken vi skall ha.

Hur går det för er??

• EmMa09

Jag har börjat att bli nervös, vaknar på morgonen av att jag är nervös... Fast allt är fixat, eller allt som går att fixa innan nästa vecka! Men man är ju spänd och det pirrar i magen!

Det är rätt sjukt att det har gått så fort, och denna sista vecka kommer säkert at flyga iväg!! Lite synd också, vad ska man göra sen? Då är ju allt "avklarat"...syn att bröllopet bara varar i en dag.. Vi har visserligen resan att se fram emot som vi åker på i juli!

Linn74 skrev 2009-05-08 09:46:11 följande:
    EN vecka kvar! Hur känns det, börjar ni bli nervösa??? För mig känns det fortfarande väääldigt overkligt... Men man lär väl inse faktum snart....Det mesta har fallit på plats och det är bara lite småpyssel kvar; fylla favouraskarna (med godis som vi inte köpt än) och knyta ihop dem med guldtråd. Och bränna skiva med vigselmusiken vi skall ha.Hur går det för er??
  • SweetSun

Här är det mesta fixat nu ,men ska ha lite familjemiddag i helgen då vi ska gå igenom det sista,

Sen ska jag köpa band till klänningen samt bränna skivor.
    Ska till frissan på tisad och klippa/färga.

Fick hem min vigselring idag

• Mandy OS

Hmmm, jag börjar bli lite hispig av allt som skall göras innan nu, tårtan, muffins, prata med vigselförättaren på fredag........Grrrr....fixa progammen och lite småplock, vilket jag inte ser en ände på....men syster min skall komma till mig imorgon och då skall jag sätta henne i arbete.....Lycka till alla ni och be för fint väder snälla snälla snälla!!!

• Allimac

Wiiee.. nu är det nära! Mindre än en vecka kvar!
    Är faktiskt mindre nervös nu är för 6 månader sen..;)
    Nu känns det som jag har koll på det mesta... har blivit "frånryckt" en massa ansvar av underbara vänner & familj som vill hjälpa till! Det känns gott & jag litar till 100% på dom!

Ska vaxa & färga ögonbryn på Onsdag... det är det sista!
    Sen går förståss fredagen åt till dukning & hämtning av lite prylar! Fixa naglar... försöka äta & sova lite sen smäller det..;)

Kram på er allihopa & lycka till den 16,de & jag har beställt bra väder.. det vore toppen om fler än jag la in beställning (vi ska ha utomhusvigsel)

Svar på tråden 16 maj 2009!