• SweetSun

16 maj 2009!

Nu har jag sett alla datum i maj utom just den 16:e tror jag!

Hur mycket har ni kvar? Vad är klart? Är vi nervösa än?

• Svar på tråden 16 maj 2009!
  • gusdanima

Hej hej! Hittade oxå hit! Gifter mig också på lördag, söder om göteborg! nu börjar man bli lite nervig, bara det inte är något man har glömt...
    Men kul ska det bli, eller hur?!? Längtar till själva festen drar igång ocg man kan slappna av ifrån alla förberedelser =)

• Linn74

Kul! Ja, nu börjar det närma sig... Jag ser nog också mest fram emot festen. Eller middagen snarare. Det kommer bli helt fantastiskt kul alltihop!!

gusdanima skrev 2009-05-11 18:39:34 följande:
    Hej hej! Hittade oxå hit! Gifter mig också på lördag, söder om göteborg! nu börjar man bli lite nervig, bara det inte är något man har glömt...Men kul ska det bli, eller hur?!? Längtar till själva festen drar igång ocg man kan slappna av ifrån alla förberedelser =)
  • Gorby

Vi gifter oss också på lördag! Va och tränade med prästen i kyrkan idag!! Nu börjar det verkligen att pirra.
    Träffade också fotografen där vi ska ha festen. Blev bara så arg på mannen som äger värdshuset. Vi frågade om det fanns möjlighet att fotas inomhus om det skulle vara dåligt väder. Han sa NEJ, och hade ingen förståelse. "Vi har gäster som äter brunch då".. (Vi ska fotas innan vigseln) Vad gör man om det spöregnar och blåser?? Vill gärna inte se ut hur som helst... Ett tips är att ha en plan B. Som tur är så är vår fotograf toppen. Hon försökte lugna oss att vi fixar det även om det skulle bli dåligt väder, med paraplyn m.m.Vi gifter oss i Sthlm. Hoppas verkligen att det blir fint väder i hela Sverige på lördag!! Lycka till alla 16 majbrudar!

• SweetSun

Välkommen in alla =P

Vi hade provfotografering med vår fotograf idag! Jösses vad det pirrade i magen! Det kändes verkligen nära!! Han lugnade oss med vädret, det blir sol sa han

• Gorby

En fråga. Vilken "väder"sida tittar ni på? Har kollat Aftonbladet idag, det har blivit sämre väder nu...

• Gorby

En fråga. Vilken "väder"sida tittar ni på? Har kollat Aftonbladet idag, det har blivit sämre väder nu...

• Gorby

• EmMa09

Ni kanske kan ta några foton i kyrkan eller så kanske de har ett församlingshem där fotografen kan ställa upp en portabel studio?? Det är i alla fall våran plan b. Men det går ju jätte bra att fotas utomhus, så länge det inte spöregnar, och det brukar det ju sällan göra i över en timma...
    Jag har beställt vackert väder hos oss, gör detsamma du med!

Gorby skrev 2009-05-11 21:37:27 följande:
  • SweetSun

haha nu lovar de 17 och sol igen =P

Svar på tråden 16 maj 2009!